نایب قهرمان فصل گذشته رقابتهای لیگ برتر که هنوز در حسرت پیروزی خانگی است، روزهای سخت و پرالتهابی را سپری می کند تا احتمال تغییر سرمربی قوت بگیرد.

روزهای سخت و پرالتهاب ذوب‌آهن

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، برای ذوب آهنی که فصل گذشته را با عنوان نایب قهرمانی لیگ به پایان رساند، تغییرات فنی کافی بود تا فصل جدید را با چهره ای متفاوت آغاز کرده و ادامه دهد. امید نمازی که اولین سرمربی گری اش در لیگ برتر ایران را تجربه می کند، از ابتدای فصل هدایت این تیم را بر عهده گرفت تا انتظارات فراوانی که از این تیم می رفت را برآورده کند.

اما فوتبال در ذوب آهن به نمازی روی خوش نشان نداد تا جایی که حالا و در حالی که دو سوم از فصل باقی مانده، زمزمه های تغییرات فنی در این تیم به گوش برسد.

ذوب آهن در کنار نفت مسجد سلیمان یکی از دو تیم لیگ برتری است که تاکنون در خانه پیروز نشده و این را می توان به دیگر آمارهای منفی این تیم با نمازی اضافه کرد، تا ضریب نارضایتی مسئولین این باشگاه از عملکرد سرمربی را بالا ببرد.

تمرینات تیم ذوب آهن با استفاده از تعطیلات  اجباری لیگ به مدت دو سه روز تعطیل شد تا مدیران باشگاه، در این فضا و با آرامش و تمرکز بیشتری به فکر راهکارهای تازه برای خروج تیمشان از بحران باشند.

برخی شواهد گویای این مطلب است که «تغییر در کادر فنی» را می توان محتمل ترین گزینه مدیران ذوب آهن برای سر و سامان دادن به وضعیت تیم شان دانست. یکی از گزینه های مورد نظر برای هدایت این تیم، افشین قطبی سرمربی سابق تیم پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران است که سالها نیز در جی لیگ ژاپن تجربه مربیگری دارد.

عمده ترین مشکل قطبی بدهی مالیاتی وی است که به محض ورود به ایران با آن مواجه خواهد شد و این می تواند بزرگ ترین مانع بر سر راه حضور وی در این تیم باشد. بدهی مالیاتی قطبی باعث می شود تا مبلغ قرارداد او سنگین تر از آن چیزی شود که انتظار می رود.

همچنین یکی دیگر از مربیان جوان شاغل در فوتبال ایران که در حال حاضر بیکار هم نیست، از دیگر گزینه‌های هدایت ذوب آهن است. در کنار این دو، چند مربی دیگر به عنوان گزینه هدایت ذوب آهن در ادامه فصل مطرح هستند.

احتمال دیگر این است که به صورت موقت هدایت این تیم به یکی از دستیاران جوان نمازی سپرده شود تا مدیران باشگاه با فرصت بیشری انتخاب نهایی خود را انجام دهند. 

البته پر واضح است همه این احتمالات منوط به این است که مدیریت باشگاه ذوب آهن به این نتیجه برسد که در ادامه مسیر همکاری اش را با امید نمازی قطع کند.

تیم فوتبال ذوب آهن در هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتربا نتیجه ۴ بر یک مغلوب تراکتورسازی شد تا با ۱۱ امتیاز از ۱۱ بازی در رده ۱۱ جدول رده بندی قرار داشته باشد. وضعیتی که باعث نگرانی مسئولین باشگاه ذوب آهن شده است. به خصوص که این تیم یکی از ۴ نماینده کشورمان در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا هم خواهد بود. 

منبع: مهر 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.