معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی اظهار کرد: در دهه پایانی ماه صفر خادمان و خیران ایستگاه صلواتی باب الجواد(ع) با توزیع بیش از ۲۰۰ هزار غذای نذری از زائران و مجاوران پذیرایی کردند.

توزیع ۲۰۰ هزارپرس غذای متبرک در ایستگاه صلواتی باب الجواد(ع) حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین، منبتی معاون اماکن متبرکه آستان قدس در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر خدمت با کرامت به زائران و پیرو دستور تولیت آستان قدس رضوی برای تسهیل حضور زائران به ویژه قشر مستضعف در حرم مطهر رضوی، خادمان و خیران ایستگاه صلواتی باب الجواد(ع) از اربعین حسینی تا نخستین روز ماه ربیع الاول، ۲۱۵ هزار پرس غذای نذری بین زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی توزیع کردند.

وی با بیان اینکه روزانه ۱۰ هزار وعده غذایی در دو نوبت نهار و شام توزیع شد، افزود: این مراسم با مشارکت معاونت اماکن و جمعی از خیران ایستگاه باب الجواد(ع) و نیکوکاران اصفهانی و عراقی اجرا شد.
منبتی ادامه داد: ایستگاه صلواتی باب الجواد(ع) که در مناسبت‌های مختلف مذهبی سال از زائران امام رضا(ع) پذیرایی می‌کند، در نخستین روز ماه ربیع الاول نیز با مشارکت جمعی از خیران شهر بصره عراق ۱۵ هزار غذا در بین زائران توزیع کردند.
لازم به یادآوری است، زائران بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج(ع) پس از اقامه نماز جماعت در ایستگاه صلواتی حضرت باب الجواد(ع) حضور یافته و خادمان آستان قدس رضوی با غذای متبرک از آنان استقبال کردند.

منبع: آستان نیوز

پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.