معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: مردم خراسان رضوی بیش از ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در ماه های محرم و صفر به کمیته امداد کمک کردند.

بیش از ۶ میلیارد تومان کمک مردمی به کمیته امداد خراسان رضوی اهدا شد

به گزارش قدس آنلاین، سلمان دانشور اظهار کرد: با توجه به اجرای طرح احسان حسینی در ماه‌های محرم و صفر مردم خراسان رضوی بیش از ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به کمیته امداد کمک کردند که در کمترین زمان طبق نیت خیرخواهانه آن‌ها بین مددجویان و اقشار نیازمند توزیع شده است.

وی افزود: امسال پیش‌بینی جذب پنج میلیارد و ۹۲۶ میلیون تومان شده بود که خوشبختانه با مشارکت مناسب و به‌موقع نیکوکاران در دو ماه محرم و صفر بیش از ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به کمیته امداد استان اهدا شد که در امور محرومان و طبق نیت نیکوکاران هزینه شد.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی ادامه داد:طرح احسان حسینی مشارکت عزاداران و هیئت‌های مذهبی با کمیته امداد در جهت اختصاص سهمی از نذورات به مددجویان تحت حمایت این نهاد است که این مشارکت به‌صورت صورت‌های نقدی، غیر نقدی، توزیع غذا و سبد کالا انجام شده است.

دانشور گفت: هر چند در شرایط سخت اقتصادی قرار داریم ولی نیکوکاران نشان دادند که در هر شرایطی از سهم فقرا فراموش نمی‌کنند به‌طوری‌که این امر نیز در میزان جذب مشارکت‌های مردم در طرح احسان حسینی نسبت به برنامه‌ریزی صورت گرفته مشهود است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.