نیکو کوواچ با اینکه شاگردانش در جدال پرهیجان‌شان مقابل دورتموند دو بار از حریف پیش افتادند ولی پیش‌تازی را واگذار کردند تا در نهایت ۳-۲ شکست بخورند، از عملکرد بایرن مونیخ راضی بود.

کوواچ: می‌شود از عملکرد امروز تیم بایرن رضایت داشت

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، رابرت لواندوفسکی در اولین کلاسیکر فصل دو بار باعث شد بایرن مونیخ از تیم سابقش دورتموند پیش بیفتد ولی در هر دو مورد، کاپیتان زردپوشان مارکو رویس گلهای لواندوفسکی را جبران کرد تا دورتموند در ورزسگاه خانگی‌اش سیگنال ایدونا پارک شکست نخورد. در نهایت هم پاکو آلکاسر به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمد تا با پاس اکسل ویتسل گل پیروزی شاگردان لوسین فاور را به ثمر برساند.

دورتموند به این ترتیب اختلاف خود با بایرن مونیخ را به هفت امتیاز رساند و باعث شد روند شش بازی بدون شکست بایرن به پایان برسد. دورتموند حالا جایگاه خود را به عنوان بزرگترین رقیب بایرن برای فتح قهرمانی فصل جدید بوندس‌لیگا تثبیت کرده است.

اما با وجود اینکه بایرن دیشب دو بار پیشتازی را از دست داد و بازیکنان دورتموند چندین بار دیگر فرصت گلزنی داشتند و فرصت‌هایشان را از دست دادند، نیکو کوواچ سرمربی بایرن بعد از بازی از انتقاد بسیار شدید به عملکرد تیمش خودداری کرد. کوواچ بعد از بازی گفت:" ما امروز از هر دو تیم یک بازی فوق‌العاده دیدیم و شاهد یک مسابقه‌ی فوتبال بی‌نظیر بودیم. یک بازی باز. ما در نیمه‌ی اول بازی را در دست داشتیم ولی در نیمه‌ی دوم این دورتموند بود که کنترل بازی را به دست گرفت".

کوواچ در ادامه گفت:" بعد از ۱-۱ شدن نتنیجه ما توانستیم دوباره برگردیم و پیش بیفتیم. ولی بعد دو گل دریافت کردیم. اتفاقی که دیگر نباید برایمان بیفتد. ما در نیمه‌ی اول خط میانی را خیلی خوب بسته بودیم و حریف را از خط میانی اخراج کرده بودیم. ولی در نیمه‌ی دوم موفق نشدیم و از آن موقع بود که دورتموند توانست روی دروازه‌ی ما موقعیت ایجاد کند".

کوواچ در ادامه‌ی صحبتهایش گفت:" متاسفانه بازی را باختیم. هر چند نتیجه‌ی بازی می‌توانست تساوی باشد. می‌شود از عملکرد امروز تیم بایرن رضایت داشت. این بازی بعد از دیدار با شالکه بهترین بازی‌ای بود که ما تا کنون داشته‌ایم. یک بازی پرشور، جنگنده و تاکتیکی. به خصوص در نیمه‌ی اول. ما باید همینطور ادامه بدهیم و در این مسیر پیشرفت کنیم تا در آینده در بازی‌های بیشتری بتوانیم چنین بازی‌ای را به نمایش بگذاریم و حتی بهتر از این کار کنیم".

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.