بشار رسن، هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است کاشیما آنتلرز به اندازه تیم‌های السد و الدحیل خوب نبوده است.

بشار رسن: کاشیما از اشتباهات ما در بازی رفت استفاده کرد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، بشار رسن در گفت‌وگو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در خصوص توقف تیم فوتبال پرسپولیس مقابل کاشیما آنتلرز در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا و واگذار کردن قهرمانی به حریف ژاپنی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۲ بر صفر اظهار داشت: در فوتبال گاهی اوقات اوضاع آنطور پیش می‌رود که می‌خواهید و گاهی اوقات هم اینطور نیست.  

هافبک ۲۱ ساله پرسپولیس تصریح کرد: در نیمه دوم بازی رفت در ژاپن ما دچار اشتباهات کوچکی شدیم که منجر به گل‌های کاشیما آنتلرز شد. در این بازی هم ما موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما از آنها استفاده نکردیم. رسیدن به دیدار فینال خود برای ما یک دستاورد محسوب می‌شود.

رسن در ادامه خاطرنشان کرد: به کاشیما آنتلرز بابت این قهرمانی تبریک می‌گویم اما من فکر نمی‌کنم که آنها به اندازه السد و الدحیل خوب باشند. آنها تنها از اشتباهات ما در بازی رفت استفاده کردند و به دو گل رسیدند که این کار را برای ما بابت برگشت به بازی جلوی هواداران‌مان سخت کرد.

هافبک عراقی پرسپولیس در بخش پایانی صحبت‌هایش تأکید کرد: یک بار دیگر به کاشیما آنتلرز تبریک می‌گویم و برای هواداران‌مان متأسفم، ناراحتم که نتوانستیم آنها را خوشحال کنیم، اما گاهی اوقات فوتبال اینطور است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.