"عیسی مالمیر" گفت: ۱۰۰ تیم تخصصی پزشکی درهفته بسیج به پایتخت نشینان ارائه خدمت می کنند.

خدمات‌رسانی ۱۰۰ تیم تخصصی پزشکی در هفته بسیج به پایتخت‌نشینان

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، عیسی مالمیر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک آغاز هفته وحدت به تشریح برنامه های اجرایی از سوی بسیج جامعه ‍‍پزشکی پرداخت و اظهار داشت: بسیج در حوزه های مختلف هماره در تلاش برای خدمت دهی مناسب به مردم و به ویژه مردم مناطق محروم و کم برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه در گذشته برپایی بیمارستان‌های صحرایی از جمله اقدامات مناسب بوده است که بر اساس برنامه ای هدفمند تصمیم گرفته شد که گروه های تخصصی در قالب تیم های ثابت پزشکی به مناطق کم برخوردار اعزام شوند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان تهران به وجود مناطق کم برخوردار در استان تهران اشاره و خاطرنشان کرد: ۱۰۰ تیم تخصصی پزشکی بسیج جامعه در قالب تیم های شهید رهنمون در مناطق مختلف تهران به ویژه مناطق کم برخوردار مانند منطقه ۱۲،۱۴،۱۵ و ۱۶ هستند.

وی با بیان اینکه میزان خدمت دهی در مناطق مختلف متفاوت است، تصریح کرد: هدف ما ارتباط با مردم در کنار خدمت دهی مطلوب به مردم است.

مالمیر با بیان اینکه طرح شهید رهنمون به صورت عملیاتی از اردیبهشت ماه امسال آغاز شده است و هدف ما در این طرح پیشگیری محور بوده و تلاش داریم از طریق فرهنگ سازی مناسب به سمت این هدف حرکت کنیم.

وی گفت: از زمان آغاز طرح شهید رهنمون تا کنون به بیش از ۷۲ هزار نفر ارائه خدمات پزشکی شده است .

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان تهران اظهار داشت: در هفته بسیج از سوی بسیج جامعه پزشکی خدماتی به مردم ارائه می شود؛ در هفته بسیج نخستین برنامه ویزیت رایگان مردم در ۴۰ محله کم برخردار تهران بزرگ است که در روز ۲۹ آبان ماه انجام می شود.

وی با اشاره به هفته وحدت گفت: برای نخستین بار پزشکان اهل سنت در کنار تیم های پزشکی حضر داشته به مردم خدمت دهی می کنند.

مالمیر عنوان کرد: درمانگاه تک تخصصی چشم پزشکی نیز هشتم آذر ماه در صالح آباد تهران با همکاری بیمارستان فارابی دایر شده و بر اساس بررسی هایی که داشته ایم در این محله بیش از ۲۰۰ نفر به انجام عمل جراحی چشم نیازمند بوده که این کار به صورت رایگان هفته ای پس از ویزیت در بیمارستان فارابی انجام می شود.

وی گفت: برای تمامی افرادی که به تیم های پزشکی مراجعه می کنند پرونده پزشکی تشکیل می شود و تلاش ما ارتباط مستمر با مردم است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.