همدان- اکبر کاوسی‎‌امید گفت: انتظار می‌رود روابط مثمرثمر بین مسئولان و تمامی اقشار مختلف مردم محکمتر و تقویت شود تا شرایط سخت اقتصادی کشور را سپری کنیم.

روابط مسئولان و مردم تقویت شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، اکبر کاوسیامید رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان در نطق پیش از دستور صحن شورا، حضور مردم همدان در صحنه‌های انقلابی را نشانه وحدت و روحیه بالای ضداستکباری مردم برشمرد و گفت: تمامی مردم و مسئولان باید در راستای استقامت و مقاومت در مقابل مشکلات حرکت کنند و از طرفی مطالبه‌گری داشته باشیم.

وی با اشاره به اعلام بازگشت تحریم ها از نیمه آبان ماه امسال توسط دولت آمریکا، افزود: اگر همه مردم در کنار هم قرار گیرند و از طرفی مسئولان هم خود را از مردم بدانند، حرکت رو به جلوتری را پیش خواهیم گرفت.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان از شهردار، مسئولان شهری و دولتی درخواست کرد برای احصای مشکلات، در جمع مردم و مساجد حضور داشته باشند تا نهال امید در دلِ مردم زنده نگه داشته شود، زیرا جزئی‌ترین خدمت‌رسانی‌ها در شهر هم اثرگذار است.

کاوسی امید با تأکید بر اینکه سیاست‌های مدیریت شهری باید در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر باشد، بیان کرد: حقوق عقب افتاده برخی کارگران شهرداری، زندگی روزمره آنها را دچار مشکل کرده که نیازمند پشتیبانی مدیران و مسئولان مدیریت شهری است.

وی ادامه داد: باید در راستای حمایت از کارگران، شرایطی برای پیمانکاران تعریف شود تا پرداخت حقوق کارگران را به تأخیر نیندازند.

کاوسی‌امید همچنین با تأکید بر ورود جدی مدیریت شهری برای تنظیم بازار همدان، گفت: باید سیاستهایی در راستای تأمین برخی کالاهای اساسی تعاونی و میوه و تره‌بار و تزریق آن در بازار تدوین شود تا بتوانیم بخشی از مدیریت بازار را برای رفاه شهروندان در دست بگیریم.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان درخواست کرد: شناسایی بازارچه‌های محلی و تقویت روزبازارها به عنوان دیگر سیاستهای مدیریت شهری مدنظر قرار گیرد.

کاوسی‌امید همچنین گفت: با مدیریت بحران توسط مدیران دولتی و شهری از گردنه تحریم ها به راحتی عبور میکنیم و انقلاب اسلامی را سراسر جهان فراگیرتر خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.