البرز- محمود فرهنگ رنجبر از برگزاری مسابقات بین المللی اسکیت فری استایل (جام مارشال) به مناسبت گرامیداشت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان البرز خبر داد.

البرز میزبان مسابقات بین‌المللی اسکیت "جام مارشال"

محمود فرهنگ رنجبر رییس هیئت اسکیت استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار کرد: مسابقات بین المللی جام مارشال آذرماه امسال در سالن ورزشی نشاط مجموعه ورزشی انقلاب کرج برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان به مدت ۳ روز واز تاریخ ۱۴ آذرماه به انجام خواهد رسید و برترین اسکیت بازان کشورهای مختلف در بخش فری استایل در آن حضور خواهند یافت.

رنجبر با بیان اینکه میزبانی از این مسابقات معتبر دستاورد ارزشمندی برای استان البرز محسوب می شود، گفت: جام مارشال تنها مسابقات بین المللی کشورمان است و اعتبار ویژه ای در نزد فدراسیون جهانی اسکیت دارد.

رییس هیئت اسکیت استان البرز تحقق میزبانی این مسابقات را مرهون حمایت های همه جانبه اداره کل ورزش وجوانان البرز وفدراسیون اسکیت دانست و گفت: به طور قطع برگزاری این رویداد مهم می تواند نقش بسزایی در ارتقا کمی وکیفی اسکیت در استان البرز داشته باشد.

رنجبر با بیان اینکه کمیته برگزاری این مسابقات تشکیل و جلساتی را در خصوص میزبانی هر چه بهتر این رویداد ورزشی بین المللی داشته است، گفت: تلاش می کنیم میزبان شایسته ای برای این مسابقات باشیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه در سال های گذشته اسکیت بازانی از البرز در این مسابقات موفق به کسب عنوان شده اند، گفت: امیدوارم برگزاری مسابقات در البرز بستری برای کسب عناوین ارزشمند بیشتری برای استان شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.