البرز- حامد صادقیان گفت: علیرغم پیگیری های مختلف موفق به خرید و تقویت تجهیزات زمستانی وماشین آلات نشده ایم ودر این بخش کمبودهایی داریم.

تجهیزات زمستانی شهرداری طالقان ناکافی است

حامد صادقیان عضو شورای شهر طالقان در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: تجهیزات و ماشین آلات شهرداری طالقان برای خدمات دهی در فصل سرما ناکافی است.

وی افزود: در این خصوص رایزنی ها و پیگیری های مختلفی از استانداری البرز و سایر نهادهای مرتبط برای خرید برخی تجهیزات داشتیم اما تاکنون به نتیجه مشخصی نرسیده است.

این عضو شورا با بیان اینکه در حال حاضر شهرداری برای خدمات دهی در زمان بارش ها نیاز به لودر، برف روب و گریدر است، گفت: متاسفانه در این بخش تجهیزات موجود ناکافی است و وسایل موجود هم به دلیل افزایش هزینه ها و کمبود منابع مالی در وضعیت خوبی نیست.

وی با اشاره به اینکه شهر طالقان در منطقه ای کوهستانی و برفگیر واقع شده است، تصریح کرد: این اقلیم ضرورت ارتقا و تقویت تجهیزات مورد نیاز در فصول سرد سال را دوچندان می کند.

صادقیان در پایان با بیان اینکه مدیریت شهری تمام توان خود را برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان به کار گرفته است، گفت: قول هایی برای اختصاص اعتبار جهت خرید و تقویت تجهیزات و ماشین آلات داده شده که امیدوارم به زودی محقق شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.