پیشکسوت آبی پوشان گفت: نظر شخصی من این است که فرهاد مجیدی بهترین گزینه‌ای است که می‌تواند بعنوان دستیار به کادر فنی استقلال اضافه شود.

 نیمکت استقلال بالاخره یک روز به فرهاد مجیدی خواهد رسید

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، محمد مومنی اظهار داشت: بعد از حمایت هایی که وزارت ورزش و جوانان از تیم پرسپولیس پس از رسیدن این تیم به فینال آسیا انجام داد، این شائبه پیش آمد که چون فرزند وزیر پرسپولیسی است، وزارتخانه از این تیم حمایت کرده و استقلال را تخریب کرده است. در صورتی که این فرضیه نمی تواند درست باشد.

وی در این مورد توضیح داد: فرزند وزیر می تواند پرسپولیسی باشد اما این باعث نمی شود که وزیر نسبت به استقلال کمتر از پرسپولیس در حیطه کاری اش احساس مسئولیت کند. قطعا اگر استقلال هم به فینال آسیا رسیده بود شاهد همین حمایت ها از سوی وزارتخانه بودیم.

پیشکسوت آبی پوشان در ادامه خاطر نشان ساخت: البته من هم مثل خیلی از هواداران و دیگر پیشکسوتان معتقدم استقلال تضیعف شده اما این تضعیف شدن تیم را به وزیر ربط نمی دهم. مسئولیت تضعیف یا بهتر بگویم تخریب استقلال با تیم مدیریت قبلی است. حتی اگر نگوییم آنها تعمدا تیم را تخریب و تضعیف کردند، با بی مسئولیتی در قبال تیم باعث شدند تا مهره های کلیدی فصل جدا شده و تیم تخریب شود.

مومنی گفت: آقای توفیقی خودش با آن جمله تاریخی اش ثابت کرد شایسته جایگاهی که استقلال به او داده بود نیست که اگر غیر از این بود هرگز آن جمله تلخ را بعد از جدایی اش از استقلال وقیحانه بر زبان نمی آورد. تفکرات امثال این آقا بود که باعث شد خیلی از بازیکنان تاثیر گذار تیم در ابتدای فصل جدا شوند وگرنه وزیر نقشی در تخریب استقلال نداشت.

مهاجم پیشین آبی پوشان گفت: آن عده از هواداران استقلال که در ورزشگاه نسبت به وزیر فحاشی می کنند راه درستی را برای مطالبات شان در پیش نگرفته اند. راه اعتراض، فقط فحاشی و ناسزا گفتن نیست. اگر هم قرار است از وزیر ورزش مطالبه ای صورت گیرد  باید از راهش وارد شد و راه آن ناسزا گویی نیست.

وی در خصوص جدایی تیام گفت: باید بپذیریم تیام یک بازیکن خارجی بود و بازیکنان خارجی عرقی به باشگاه ما ندارند. آنها به دنبال شرایط مناسب هستند و این شرایط برای او در استقلال ایجاد نشد. در خصوص تیام اطلاع دقیق دارم که او به خاطر برخی مسائل هیچ تمایلی برای ادامه کار در استقلال نداشت. 

مدیر آکادمی باشگاه استقلال در خصوص اضافه شدن یک دستیار به کادر فنی این تیم بیان داشت: در این باره خود شفر باید تصمیم بگیرد و باشگاه نباید فردی را به او تحمیل کند. بلکه باید شفر مجاب شود که یک دستیار در راستای تقویت به کادر فنی اضافه نماید. کادر فنی استقلال با همه احترامی که برای اعضای آن قائل هستم نشان داده اند که در بزنگاه های بحرانی نمی توانند کمک شایانی به شفر داشته باشند.

مومنی ادامه داد: نظر شخصی من این است که فرهاد مجیدی بهترین گزینه برای اضافه شدن به کادر فنی استقلال است. فرهاد هم جوان است، هم دوره های لازم را دیده، هم کار بلد است، هم هواداران قبولش دارند و هم از همه مهمتر یک سرمایه گذاری برای فردا و فرداهای تیم است. این نیمکت بالاخره یک روز به فرهاد مجیدی خواهد رسید و چه بهتر که او امروز هم به شفر کمک کند، هم به استقلال کمک کند و هم در کنار شفر دانش افزایی و تجربه اندوزی کند تا در آینده با تجربه ای مناسب هدایت استقلال را بر عهده گیرد. همانطور که امیر قلعه نویی کارش را با دستیاری زنده یاد حجازی در استقلال آغاز کرد.

وی در خصوص تغییرات احتمالی در نیم فصل بیان داشت: این تیم قطعا برای ترمیم نیاز به تغییراتی دارد، اما این تغییرات باید هوشمندانه صورت گیرد چون در نقل و انتقالات زمستانی دیگر جای اشتباه نیست و فرصتی هم برای جبران اشتباه وجود ندارد. معتقدم استقلال هنوز فرصت قهرمانی در لیگ را از دست نداده و با یک حرکت هوشمندانه در نقل و انتقالات زمستانی به کورس قهرمانی باز خواهد گشت.

مومنی در خصوص درخواست باشگاه پرسپولیس برای انجام بازیهای معوقه‌اش در نیم فصل دوم گفت: در صورتی که سازمان لیگ با این درخواست موافقت کند به همه تیم های لیگ برتر ظلم کرده است. همین که در جریان لیگ قهرمانان این پوئن را به پرسپولیس دادند که بازیهایش را به تعویق بیندازند کافی است. وگرنه پرسپولیس هم باید مثل کاشیما همزمان در لیگ داخی و آسیا حضور می یافت.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: سازمان لیگ برای برگزاری سوپرکاپ به هیچ وجه با درخواست استقلال موافقت نکرد و این بازی را به هیچ عنوان به تعویق نینداخت و ۳ روز قبل از تاریخی که خودشان در نظر گرفته بودند بازی را ۳ بر صفر به سود پرسپولیس اعلام کردند، اما با درخواست پرسپولیس برای به تعویق افتادن بازیهایش موافقت کردند و اگر قرار باشد این بازیها در نیم فصل دوم و با شرایط جدید پرسپولیس باشد، ظلم به همه تیم های دیگر است.

مهاجم سابق استقلال گفت: مثلا این حق پیکان است که با پرسپولیس در این شرایط دیدار کند نه با یک پرسپولیس ریکاوری شده و تقویت شده. تاکنون به اندازه کافی به پرسپولیس پوئن داده شده و نباید بیشتر از حد معمول به یک تیم محبت شود. چون از اینجا به بعد محبت کردن به پرسپولیس به معنی تبعیض قائل شدن بین تیم ها و ظلم کردن به یکسری تیم های دیگر است. 

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.