خوزستان_ ورزشگاه اختصاصی و پیشرفته فولاد امروز، ۲۲ آبان‌ماه با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

"فولادآرنا" با حضور معاون اول رییس‌جمهور افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، ورزشگاه اختصاص فولادخوزستان، امروز طی آیینی با حضور  اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار خوزستان، مدیرعامل شرکت فولادخوزستان، مدیرکل ورزش و جوانان استان و مدیرعامل باشگاه فولاد به افتتاح رسید.

این ورزشگاه با برگزاری بازی تیم های امید و جوانان فولاد خوزستان، افتتاح شد. در حال حاضر هر دو تیم فولاد در صدر لیگ جوانان و امید کشور قرار دارند.

کلنگ احداث ورزشگاه فولاد آرنا، پیشرفته‌ترین ورزشگاه ایران از سال ۱۳۸۷ به زمین زده شد؛ این ورزشگاه در زمینی به مساحت ۲۲ هکتار و با هزینه‌ای بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال (بدون احتساب توقفگاه اختصاصی و جاده‌های دسترسی، استخر، زمین تمرین و سالن تکنیک) بنا شده است.

این ورزشگاه که از آن می توان به عنوان مدرن ترین ورزشگاه آسیا نیز نام برد، دارای سه زمین چمن طبیعی علاوه بر زمین اصلی ورزشگاه با استاندارد لازم برای تمرین و استخر سرپوشیده به مساحت سه هزار متر مربع برای کمک به ریکاوری ورزشکاران پس از مسابقه، سالن سرپوشیده به مساحت سه هزار و ۹۰۰ مترمربع در مجموعه ورزشی برای تمرین تکنیک‌ های فوتبالی در هوای گرم خوزستان، سالن اجتماعات به ظرفیت ۱۸۰ نفر، سالن‌های رختکن مجزا و مجهز به دوش، سرویس‌ بهداشتی، جکوزی، سونای خشک و بخار، سالن بهداری به مساحت ۴۰۰ مترمربع با امکانات کافی، بخش رادیولوژی با امکانات لازم، جایگاه  VIP ویژه میهمانان و شخصیت‌ها با امکانات مناسب، رستوران به مساحت ۷۵۰ مترمربع و جایگاه ویژه خبرنگاران است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.