مدیرعامل شرکت نان قدس رضوی از رشد ۲۶ درصدی فروش انواع محصولات این شرکت طی ۷ ماه نخست سال جاری خبر داد.

رشد ۲۶ درصدی فروش انواع محصولات نان قدس رضوی/افزایش ۵۶ درصدی تولید در گروه غذایی اشترودل مشهد

به گزارش قدس آنلاین، محمد صادق مروارید مدیرعامل شرکت نان قدس رضوی بیان کرد: این شرکت طی ۷ ماهه نخست امسال ۲۲۶ میلیون عدد انواع محصول را در ۹ گروه تولید کرده است.
وی ادامه داد: در این راستا ۹ درصد افزایش عددی تولید در گروه کیک های اسفنجی، ۹ درصد رشد عددی در گروه اشترودل غذایی و شیرین و نیز ۵۶ درصد افزایش در کلوچه وجود داشته است.
مروارید بیشترین میزان درخواست مشتریان را برای محصولات کیک صبحانه، اشترودل های شیرین و اشترودل های غذایی، دونات و کلوچه عنوان کرد.
وی ادامه داد: شرکت نان قدس رضوی به منظور افزایش کیفیت محصولات، رعایت حقوق مشتری مداری و دریافت مجوزهای لازم برای محصولات فراسودمند یا به عبارتی سلامت محور، انواع کیک و نان پروبیوتیکی، کیک روغنی غنی شده، کیک روغنی رژیمی را با استفاده از روغن جامد با ترانس پایین، به صورت آزمایشی تولید کرده است.
مروارید با اشاره به مهم ترین اقدامات این شرکت از ابتدای سال جاری گفت: بهسازی و بهینه سازی خط تولید اشترودل، بهسازی خط تولید کلوچه، راه اندازی واحد شماره ۲ شرکت نان قدس رضوی در استان البرز در آینده ای نزدیک، استقرار سیستم های SRM، کنترل کیفیت و سیستم نت ماشین آلات و همچنین راه اندازی فروشگاه قنادی، از جمله این موارد به شمار می رود.
مدیرعامل شرکت نان قدس رضوی درباره مشکلات این شرکت در حوزه تولید و فروش گفت: در حوزه تولید بزرگترین مشکل شرکت در تامین مواد اولیه می باشد که عدم ثبات قیمت ها و افزایش سرسام آور آن ها منجر به افزایش و غیرقابل کنترل بودن بهای تمام شده محصولات شده است.
مروارید ادامه داد: علاوه بر این، در حوزه صادرات نیز مشکلاتی همچون مساله پیمان سپاری ارزی و مشکلات تبادل ارزی و قیمت گذاری نامتعادل محصولات در گمرگ وجود دارد.
 منبع:آستان نیوز
  پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.