البرز- گودرز چگینی از راه اندازی سامانه خرید آرد سایر مصارف در استان البرز خبر داد.

سامانه خرید آرد سایر مصارف در البرز فعال می‌شود

گودرز چگینی مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین در خصوص راه اندازی سامانه خرید آرد برای مصارف صنعتی، اظهار کرد: به منظور شفافیت در شبکه توزیع آرد واحدهای تولیدی مصرف کننده آرد استان البرز  (صنف و صنعت) راه اندازی سامانه واحدهای تولیدی کیک و کلوچه، ماکارونی، نان های صنعتی، نانوایی های آزادپز و سایر مصرف کنندگان آرد اقدام کرده ایم.

 وی افزود: براساس دستورالعمل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران از ابتدای آذرماه امسال از طریق این سامانه آردهای مورد نیاز خود را خریداری می کنیم.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان البرز با اشاره به اینکه با آغاز به کار این سامانه تمامی خریدهای آرد به استثناء واحدهای نانوایی یارانه ای در این سامانه ثبت می شود، گفت: از این طریق گندم مورد نیاز کارخانجات نیز پس از بررسی میزان درخواست به آنها تخصیص داده می شود.

چگینی در پایان در خصوص فواید فعالیت این سامانه گفت : این امر منجر به شفافیت در درخواست، توزیع و محاسبه میزان مصرف واقعی آرد در استان شود.

 وی در پایان گفت: لازم به ذکر است که واحدهای یارانه ای در این استان از سال ۹۱ آرد مورد نیاز خود را از سامانه خرید آرد کشور تامین می کنند .

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.