همدان - عبدالله فیاض ضریب نفوذ گاز رسانی استان همدان را ۹۹.۷ درصد عنوان کرد و گفت: فقط ۵۰ روستا از 1073 روستای استان گاز ندارند.

فقط ۵۰ روستا از 1073 روستای استان همدان گاز ندارند
به گزارش قدس آنلاین، عبدالله فیاض مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در نشست خبری اظهار داشت: امسال در این حوزه 41 خسارت توسط بیمه در قالب بیمه فوتی و خسارتی پرداخت شده است که به ازای خسارت فوتی ۶۵ میلیون و خسارت مالی ۳۰ میلیون تومان پرداخت شده که بازه زمانی پرداخت هم 6 ماه بوده است.
وی با تاکید بر اینکه تعرفه گاز بها از سال 93 به این طرف اضافه نشده است، افزود: شرکت گاز ۵۴ میلیارد تومان از مشترکان خانگی، ۲۸ میلیارد تومان از کارخانه‌های سیمان، ۲۱ میلیارد تومان از جایگاههای سوخت و  ۱۲.۹ میلیارد تومان از نیروگاه مطالبه دارد.
وی ضریب نفوذ گاز رسانی استان را ۹۹.۷ درصد عنوان و خاطرنشان کرد:  فقط ۵۰ روستا از 1073 روستای استان گاز ندارند که آن هم به دلیل جمعیت پایین و یا صعب العبور روستاها بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان اظهار داشت: اکنون در استان همدان 629 576 خانوار گاز طبیعی دارند که از این تعداد 417457 خانوار شهری است و۱۱۳ کیلومتر شبکه توزیع برای این خدمات رسانی در استان ایجاد شده است و ۱۱شهرک صنعتی و ۷ ناحیه صنعتی استان از گاز استفاده می کنند.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.