همدان- اییون ویلکو گفت: در سازمان جهانی گردشگری سرمایه‌گذراری و اشتغال را هدفگذاری کردیم و باید در این حوزه برای تحقق آن به سفرهای ایمن گردشگران هم کشورها توجه کنند.

برای تحقق اشتغال گردشگری باید به سفرهای ایمن هم توجه کرد

به گزارش قدس آنلاین، اییون ویلکو مدیر اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری در چهلمین اجلاس عمومی اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری اظهار داشت: یکی دیگر از برنامه کاری سازمان در سال میلادی آینده که از اولویت‌های راهبردی سازمان محسوب می شود بهره‌مندی از فناوری‌های نوآورانه و دیجیتال در گردشگری است؛ اولویت دیگر هم ما سرمایه‌گذاری و کارآفرینی است.

ویلکو افزود:باید کارگروه‌هایی برای نوآوری و گردشگری را راه‌اندازی و فعال کنیم تا اهداف بکارگیری ابزارهای جدید و نوآورانه محقق شود و باید گفتگوهای اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری در داخل پلتفرم‌ها مانند اپلیکشین‌های موبایل گذاشته شود؛  این پلتفرم هم با همکاری دولت سوئیس تهیه می شود.

مدیر اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری اولویت بعدی را هم‌افزایی اعضا با دولت‌ ها عنوان و اظهار داشت: برای سال میلادی اجرای طرح جدید لذت سفر، زندگی زیر آب  را پیگیری می کنیم.

ویلکو با اشاره به اینکه در ماه‌های آینده تمرکز بیشتری بر موضوع استفاده از فناوری خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: تبادل تجربیات و رویه‌های خوب دنبال می‌شود به برگزاری چند کارگاه‌های آموزشی در سال ۲۰۱۹ از سوی دپارتمان اعضای وابسته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.