خراسان شمالی-سرهنگ رضا عرب زاده جزئیات دستگیری کلاهبرداران میلیاردی و کشف دام قاچاق در استان را تشریح کرد.

کلاهبرداران میلیاردی در بجنورد به دام افتادند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا عرب زاده، رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری ۲ نفر کلاهبردار حرفه ای با ۸۵۰ میلیون ریال کلاهبرداری در استان خبر داد.

وی گفت: در پی اعلام ۲ مورد شکایت مبنی بر اینکه فردی با سوء استفاده از اعتماد شهروندان اقدام به کلاهبرداری به روش جعل امضاء و جعل اسناد کرده، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

عرب زاده با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و همچنین بررسی اظهارات شاکیان پرونده موفق به شناسایی محل اختفای فرد مورد نظر شدند، افزود: در یک اقدام غافلگیرانه ماموران موفق شدند ۲ نفر کلاهبردار حرفه ای را دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال دهند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان بعد از مواجه با مستندات و ادله کافی به ۲ فقره کلاهبرداری به ارزش ۸۵۰ میلیون ریال اعتراف کرد، خاطر نشان کرد: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

کشف ۳۶ راس دام قاچاق

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی همچنین از کشف ۳۶ راس دام قاچاق و دستگیری یک قاچاقچی حرفه ای در فاروج خبر داد.

سرهنگ رضا عرب زاده گفت: در پی کسب خبری مبنی بر خرید و فروش دام قاچاق در شهرستان فاروج بلافاصله مراتب با جدیت در دستور کار ماموران مبارزه با کالای قاچاق قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند محل نگهداری این احشام را در حوالی شهرستان فاروج شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی ماموران این پلیس در یک اقدام غافلگیرانه موفق شدند ۳۶ راس دام قاچاق به ارزش ۳۴۰ میلیون ریال را کشف و ضبط کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این عملیات یک قاچاقچی نیز دستگیر و به مقر انتظامی انتقال شد، خاطر نشان کرد: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی و دام های مکشوفه نیز تحویل اداره دام پزشکی استان شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.