دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی، مسابقه کتاب‌خوانی «محمد(ص) پیغمبری که از نو باید شناخت» را ویژه کارکنان این دانشگاه برگزار می‌کند.

مسابقه کتاب‌خوانی «محمد(ص) پیغمبری که از نو باید شناخت»

به گزارش قدس آنلاین، دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) همزمان با ۲۴ آبان ماه سال جاری، هفته کتاب و کتاب‌خوانی، مسابقه کتاب‌خوانی «محمد(ص) پیغمبری که از نو باید شناخت» را ویژه کارکنان این دانشگاه برگزار می‌کند.
این مسابقه از ۱۵۶ صفحه ابتدایی کتاب «محمد، پیغمبری که از نو باید شناخت»، انتخاب شده است و سؤالات آن به صورت الکترونیکی و از طریق اتوماسیون اداری برای همکاران این دانشگاه ارسال خواهد شد.
کتاب «محمد، پیغمبری که از نو باید شناخت» اثری به قلم «کونستان ویرژیل گیورگیو» و با ترجمه «ذبیح‌الله منصوری» است. این نوشتار اثری دلنشین در مدح پیغمبر گرامی اسلام(ص) و شرح رویدادهای زندگانی این بزرگ‌مرد است.
ویرژیل گئورگیو که به عنوان عضو وزارت خارجه رومانی به عالیترین مقامات دنیایی رسیده بعد از استقرار رژیم کمونیستی در آن کشور، به فرانسه مهاجرت کرده و به عنوان یک نویسنده به شهرت جهانی دست یافته است. او مظاهر دنیایی را رها کرده و به کسوت روحانیان مسیحی درآمده است.
منبع: آستان نیوز
پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.