با اعلام انتصاب موهبتی بعنوان استاندار سیستان و بلوچستان و عدم انتخاب استاندار و شهردار و در صورت اجرایی شدن قانون منع بکارگیری بازنشستگان در ۲۵ آبانماه صبح شنبه مشهد تنها شهری است که نه استاندار، نه فرماندار مرکز استان، نه شهردار و نه حتی معاون سیاسی استاندار دارد.

"خراسان‌رضوی "بدون استاندار و معاون سیاسی و"مشهد"بدون شهردار و فرماندار

به گزارش قدس آنلاین  در فاصله چند روز تا اجرایی شدن این قانون، مدیران ارشد استان خراسان رضوی  یا مشمول این قانون شده و باید از سمت خود خداحافظی کنند و یا اینکه توسط دولت در سایر استان ها بکارگیری شده اند؛ به طوری که در مجموعه استانداری علیرضا رشیدیان استاندار ، محمد رحیم نوروزیان معاون سیاسی و امنیتی استانداری و علی پیروز مدیر کل حراست استانداری خراسان رضوی شامل این قانون شده و  باید سمت خود را به افراد جوانتر واگذار کنند.

از آنجا که در جلسه روز چهارشنبه دولت، علی رغم معرفی استانداران برخی از استان ها، استاندار جدید خراسان رضوی معرفی نشد، به احتمال زیاد این مجموعه در استان خراسان رضوی فعلا با سرپرست اداره خواهد شد؛ موضوعی که نمایندگان استان نیز از چندی پیش نسبت به آن هشدار داده بودند.

ازطرفی احمد علی موهبتی فرماندار مشهد نیز که چندی پیش به این سمت منصوب شده بود و  سه ماه از تصدی‌گری او در پست فرمانداری مشهد می‌گذرد، در جلسه چهارشنبه دولت به عنوان استاندار جدید سیستان و بلوچستان انتخاب شد و این مسئولیت حساس در شهر مقدس مشهد نیز احتمالا با سرپرستی اداره خواهد شد.

این در حالی است که اعضای شورای شهر مشهد نیز  از آنجا که تقی زاده خامسی شهردار مشهد شامل قانون منع بکارگیری بازنشستگان می شود نیز دست به کار شده اند و آقایان  شهریار آل شیخ، رضا خواجه نایینی، محمدرضا کلایی، علی محقر و محمدهادی مهدی‌نیا را برای تصدی این مسئولیت انتخاب کرده اند که باید پنج شنبه از برنامه های خود برای حضور در شهرداری مشهد  دفاع کنند .

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.