خراسان شمالی- دکتر مهدی احمدی گفت: جشنواره "جهادگران علم و فناوری" در چهار محور "صنعت، کشاورزی، گردشگری و علوم انسانی" برگزار می‌شود.

جشنواره "جهادگران علم و فناوری" برگزار می‌شود

دکتر مهدی احمدی، دبیر جشنواره جهادگران علم و فناوری خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، گفت:جشنواره «جهادگران علم و فناوری» با عنوان «ایده، ابتکار، اختراع» دوم آذر ماه سال جاری در خراسان شمالی برگزار می‌شود.

 وی افزود: این جشنواره در سه سطح دانش آموزی، اساتید و دانشجویان و فارغ التحصیلان برگزار و به صورت جداگانه در این سه سطح بررسی و مقایسه می شود.

احمدی گفت: این جشنواره در  چهار محور «صنعت، کشاورزی، گردشگری و علوم انسانی» اجرا می شود.

وی افزود:در محور صنعت (طرح های حوزه دفاعی، صنایع تبدیلی و تکمیلی)، محور کشاورزی(فراوری گیاهان دارویی، روش های ایجاد ارزش افزوده در محصولات باغی و زراعی) و محور گردشگری (ابزارآلات صنایع دستی - بوم گردی) و علوم انسانی مورد پژوهش قرار خواهد گرفت.

دبیر جشنواره جهادگران علم و فناوری خراسان شمالی افزود: به طرح های برتر ارسال شده به جشنواره پس از داوری گواهی پذیرش معتبر اعطا خواهد شد.

وی بیان داشت: اگر سطح طرح های ارائه شده به جشنواره بالاتر از بودجه استانی باشد، برای حمایت و تولید به سطح کشوری ارسال می شود.

احمدی اضافه کرد: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند فرم های ارائه طرح را از طریق دبیرخانه جشنواره دریافت کرده و طرح های خود را از طریق ایمیل chmail.ir@elmi.kh۲۰۱۵  به آدرس دبیرخانه ارسال کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.