البرز- محمدعلی نجفی با بیان اینکه میزان پرداختی از تسهیلات رونق تولید به استان البرز ۴۱۸ میلیارد تومان است گفت: این میزان از مجموع ۲ هزار میلیارد کل کشور است و رتبه اول را برای البرز به ارمغان آورده است.

رتبه نخست پرداخت تسهیلات رونق تولید کشور را داریم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد علی نجفی استاندار البرز پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از محل تسهیلات رونق تولید مشکلات بیش از ۱۷۱ واحد تولیدی در استان مرتفع شده است.

وی با بیان اینکه برآوردی هم ازآخرین  وضعیت استان در این جلسات مطرح می شود، افزود: میزان پرداخت تسهیلات به رفع موانع تولید مورد بررسی قرار می گیرد که چه میزان صورت گرفته است.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: آماری که از میزان پرداختی تسهیلات رونق تولید در استان اعلام  شد نشان می دهد البرز رتبه اول را کسب کرده است.

نجفی با اعلام اینکه پرداخت ۴۱۸ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید از سهم ۲ هزار میلیارد تومانی کل کشور، جذب استان البرز شده است، گفت: از این ۴۱۸ میلیارد تومان مشکلات بیش از ۱۷۱ واحد تولیدی در بخش سرمایه در گردش و بخشی هم مربوط به نوسازی داخل واحدهای تولیدی  صنعتی، کشاورزی و خدماتی مرتفع شده است.

نجفی با بیان اینکه  تلاش و نقش موثر اعضای کارگروه تولید خصوصا بانک ها و سازمان ها دراین بخش نقش قابل تقدیر است، گفت: استان البرز این پتانسیل را دارد که برای کمک به تمام واحدهای تولیدی اقدام کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.