همدان -حسین قرباغی در حاشیه برگزاری چهلمین اجلاس جهانی گردشگری در همدان، گفت : ظرفیت های همدان ،فرصتی بزرگ برای گردشگری است.

ظرفیت‌های همدان فرصتی بزرگ برای گردشگری است
به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، حسین قرباغی رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در گردشگری بیشترین بازده را دارد که ظرفیت‌های همدان، فرصتی بزرگ برای گردشگری کشور است، تأکید کرد: انتظار می‌رود پیوست اقتصادی و گردشگری برای تمامی پروژه‌های شهری همدان تعریف شود.

قراباغی اضافه کرد: در این رویداد بین‌المللی تمام تلاش خود را پیرامون بررسی فرصتها و ظرفیت‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری در مدیریت شهری برای معرفی شهر همدان و بهره‌مندی از این مباحث، به کار گرفتیم.

وی با اشاره به نشست‌های هم‌اندیشی رؤسای شوراهای مراکز استانها و شهرداران کشور با اعضای کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری در حاشیه چهلمین اجلاس جهانی گردشگری و همچنین بازدید رؤسای شوراهای اسلامی مراکز کشورها از پیاده‌راه‌ها و آرامگاه بوعلی سینا، گفت: اینگونه نشست ها و تعاملات می‌تواند در راستای انتقال تجربیات سازنده و مؤثر باشد.

به گفته قرباغی، گفتگو و تبادل‌نظر با سرمایه‌گذاران آفریقای جنوبی، مالزی، تایلند، اسپانیا و... در اجلاس گردشگری همدان 2018 در راستای معرفی همدان و جذب سرمایه گذار و توریست صورت گرفت.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان از تدوین سیاست و برنامه‌های کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورا خبر داد و یادآور شد: لحاظ کردن پیوست اقتصادی و گردشگری برای هر پروژه شهری از جمله تأکیدات است که تمامی اقدامات بویژه بودجه ریزی سالیانه باید بر اساس مطالعات و کارشناسی شده، انجام شود.

قراباغی با بیان اینکه مقرر شده است بسته های حمایتی برای سرمایه گذاری آماده شود، افزود: سازمان سرمایه گذاری شهرداری هم اکنون در حال تدوین و تهیه این بسته حمایتی است.

وی با تأکید بر اولویت بندی اجرای پروژه ها، گفت: الگوبرداری از فرصت های سرمایه گذاری سایر شهرها و کشورها و بومی سازی این الگوها از جمله موضوعات مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.