همدان - با حضور معاون حقوقی ،امور مجلس و استان های وزیر راه و شهر سازی از خدمات فرهاد فرزانه مدیر کل سابق راه وشهر سازی همدان تقدیر و حسن ربانی ارشد به عنوان مدیر کل جدید این اداره در استان همدان معرفی شد.

مدیر کل قدیم و جدید راه و شهرسازی همدان تکریم و معرفی شدند
به گزارش قدس آنلاین، علیرضا محفوظی معاون حقوقی و امور مجلس و استان‌های وزیر راه و شهرسازی در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل راه و شهر سازی همدان اظهار داشت: باید برای راه‌اندازی شرکت‌های حمل و نقل ریلی خصوصی در استان قدم‌های نخست را برداشت تا خطوط ریلی استان همدان غیرفعاال نباشد.
 وی با تاکید بر این که همدان توانمندی خوبی در این حوزه دارد اما از آن به خوبی استفاده نشده است گفت: یکی دیگر از تقاضا های مردم هرچه سریعتر تکمیل شدن مسکن های مهر است که مسئولان استانی باید با برنامه ریزی در این حوزه تلاش کافی انجام دهند.
وی افزود: قانون نظام مهندسی باید اصلاح شود که این کار هم با تعامل و همدلی  مهندسان عضو و دریافت نظر آنان امکانپذیر است تا طرح به مرحله اجرا برسد که همه از اجرای آن حمایت کنند.
 معاون عمرانی استاندار  همدان هم گفت: باید از وزیر قبلی گلایه کنم که قول داد راه آهن همدان به تهران را تکمیل کند اما به قولش عمل نکرد از وزیر جدید انتظار داریم این طرح را محقق کند و معاون وزیر این پیام نمایندگاه همدان را به ایشان خواهند رساند.
 حمیدر ضا حاج بابایی، افزود: همدان ردیف اعتباری جدیدی برای اتصال راه‌آهن زنجان بیجار به همدان دارد که با تلاش مشترک نمایندگان همدان و زنجان به مرحله اجرا رسیده است و همدان به را کریدور ریلی کل کشور تبدیل می‌کند در حالی که هیچ استانی از این ظرفیت برخودار نیست. و باید برای تحقق آن همه به صورت جمعی تلاش مضاعفی داشته باشند.
 وی گفت: همدان در حوزه کارهای عمرانی استانی  هم باید تلاش بیشتری انجام دهد که یکی از این طرح ها اتصال مسیر مراد بلاغی به اتوبان همدان به ساوه  وتمام شدن بیمارستان اکباتان است تا این طرح هم به وضعیت 17 سال معطل ماندن بیمارستان بعثت مبتلا نشود.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.