البرز- مجمع سالیانه هیئت اتومبیلرانی وموتور سواری استان البرز در حالی با حضور فعالان این ورزش برگزار شد که رییس فدراسیون کشور بر اختصاص فضایی مناسب برای توسعه فعالیت های این ورزش از سوی استان تاکید کرد وازموافقت با برگزاری مسابقات چند جانبه بین المللی خبرداد.

نظر مساعد فدراسیون برای برگزاری مسابقات بین المللی در البرز

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مجمع سالیانه هیئت اتومبیلرانی وموتورسواری استان البرز عصر روز چهارشنبه با حضور رییس فدراسیون کشور و جمعی از فعالان این ورزش برگزار شد.

دراین مجمع ابتدا اردشیر درویشی گزارشی از اهم فعالیت های این هیئت ورزشی در طی یکسال گذشته ارائه کرد.

وی با بیان اینکه تمام ظرفیت های موجود در استان برای توسعه اتومبیلرانی و موتورسواری به کار گرفته شده است گفت: شکل گیری کمیته های مختلف و برگزاری منظم و مستمر مسابقات در سطح استانی وملی از شاخص ترین اقدامات این هیئات ورزشی بوده است.

درویشی برگزاری چندین دوره مسابقه مناسبتی، میزبانی از مسابقات قهرمانی کشور در رشته های مختلف و حضور پررنگ و کامل در رویدادهای سطح کشور البرز را به استان پیشتاز این ورزش مبدل کرده و به جرات می توان گفت مجموعه اقدامات ما شکلی ملی و در حد و اندازه یک فدراسیون کشوری است.

وی بیان کرد: البرز علیرغم همه محدودیت های سخت افزاری و اعتباری توانسته رونق و پویایی خاصی را در دو ورزش پرطرفدار اتومبیلرانی و موتورسواری ایجاد کند و قطعا اگر حمایت و همراهی بیشتر مجموعه استان را پشت سر خود داشته باشیم می توانیم این موفقیت ها را به سطح بین المللی نیز تعمیم دهیم.

رتبه اول البرز در میزبانی از مسابقات کشوری

در ادامه و پس از ارائه گزارش مالی این هیئت ورزشی رییس فدراسیون اتومبیلرانی وموتورسواری کشور استان البرز را دارای رتبه اول کشور در میزبانی از مسابقات مختلف این رشته معرفی کرد وگفت:البرز یکی از استانهایی است که شخصا به دلیل فعالیت بسیار و برگزاری مسابقات متعدد در طول سال، همواره و چندین بار به این استان رفت و آمد داشته ام.

محمود صیدانلو با بیان این که موتور سواری و اتومبیلرانی رشته هایی سخت، پر مشغله و پر فراز و نشیب هستند اظهار کرد: موتورسواری و اتومبیلرانی هر کدام رشته های مجزا و دارای زیر شاخه های متعددی هستند که می بایست به همه آنها توجه شده و هیچ کدام فدای دیگری نشود.

صیدانلو با قدردانی از حمایت اداره کل ورزش و جوانان و تلاش های مسئولان هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی، بیان کرد: خوشبختانه فعالیت و اقدامات خوبی را در موتور سواری و اتومبیلرانی البرز شاهد بودیم که منجر شده این استان در رده پنجم کشور قرار گیرد.

وی ادامه داد: البته بدون تردید هیئت استان البرز جزو دو استان برتر کشور است که متاسفانه به دلیل عدم توجه به ارائه گزارش ها بر اساس شاخص های فدراسیون، نتوانسته در جایگاه واقعی خود قرار گیرد.

رئیس فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی با اشاره به اهمیت توجه به زیر ساختهای این رشته عنوان کرد: طبق مصوبه وزارت کشور، مسئولان استانها بویژه استانداران موظفند به جهت این که ورزشکاران رشته ما از حضور در خیابان ها و معابر عمومی جهت اجرا نمایش و یا تمرین خودداری کنند، فضایی را به این رشته و برای امنیت بیشتر مردم و ورزشکاران اختصاص دهند که این مهم پیگیری مجدانه اداره کل و هیئت استان را می طلبد.

وی در پایان تصریح کرد: طبق درخواست هیئت البرز ما با برگزاری مسابقات چند جانبه بین المللی در این استان موافق هستیم و در این خصوص می بایست خود اداره کل و هیئت استان برآوردهای لازم را انجام دهند.

مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز نیز در این مجمع گفت خواستار استفاده از مواهب طبیعی استان در جهت اشاعه و توسعه رشته موتور سواری و اتومبیلرانی شد وگفت: یکی از اساسی ترین و مهمترین کارکردهای برگزاری مجامع این است که تمامی اعضای هیئت و دلسوزان رشته های ورزشی نقطه نظرات، دیدگاهها و انتقادات خود را در جهت پیشرفت آن رشته مطرح می کنند.

بهره گیری از مواهب طبیعی برای توسعه اتومبیلرانی وموتورسواری

امیر غفرانی با اشاره به کمبود زیر ساختهای ورزشی در استان البرز گفت: هر چه در توان داشته باشیم در جهت موفقیت و توسعه موتور سواری و اتومبیلرانی استان به کار خواهیم بست.

غفرانی با بیان این که " از مواهب طبیعی استان در جهت اشاعه و توسعه رشته موتور سواری و اتومبیلرانی استفاده شود " افزود: در استان البرز برگزاری مسابقات رشته ای مختلف موتورسواری و اتومبیلرانی همواره با استقبال بسیار خوب علاقمندان روبرو شده است.

وی ادامه داد: هیئت به انجام مسابقات در رشته ها و بخش های مختلف توجه ویژه ای داشته باشد چرا که برگزاری رقابتها بسیار مهم می باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: اتومبیلرانی جزو رشته هایی است که طی سالهای اخیر با استقبال خوب بانوان روبرو شده و ما از این موضوع استقبال می کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.