همدان -کامران گردان گفت: : شورای شهر همدان، ۸ و ۹ آذرماه امسال میزبان شصت و دومین اجلاس مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی مراکز استانها و شهرداران کلانشهرهاست.

 آذرماه اجلاس رؤسای شوراها و شهرداران کشور در همدان برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، کامران گردان رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: این اجلاس ملی یک روزه با هدف بررسی مشکلات و موضوعات مهم در حوزه مدیریت شهری از جمله مدیریت یکپارچه شهری و درآمدهای پایدار برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: میهمان این اجلاس در چهار گروه خواهند بود که شامل رؤسای شوراهای اسلامی کلان شهرها و شهرهای مراکز استانها، هیأت رئیسه شورای عالی استانها، نمایندگان شورای شهرهای مراکز استانها در شورای عالی استانها و شهرداران کلان شهرهاست.

به گفته گردان، این اجلاس با برگزاری کمیسیون‌های عمران و شهرسازی؛ حمل و نقل و خدمات شهری، حقوقی و اقتصادی و همچنین کمیسیون فرهنگی و شهر هوشمند همراه خواهد بود که با حضور  محسن هاشمی، رئیس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی مراکز استان‌های کشور و رئیس شورای اسلامی شهر تهران و الویری رئیس شورای عالی استان‌ها و روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها در هتل باباطاهر همدان برگزار خواهد شد.

رئیس شورای شهر همدان  معتقد است: این اجلاس همچنین فرصتی برای معرفی شهر همدان خواهد بود که باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا از این موقعیت استراتژیک، حداکثر بهره‌برداری را داشته باشیم تا بتوانیم با هم اندیشی و ارائه راهکارهای مناسب در راستای حل مشکلات شوراها و شهرداریهای کشور گام برداریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.