وهب مختاران گفت:مهارت ، فناوری و تربیت نیروی انسانی ماهر یکی از عوامل اصلی رشد و توسعه اقتصادی پایدار در جامعه است.

مهارت ، فناوری و تربیت نیروی انسانی ماهر  یکی از عوامل اصلی رشد و توسعه اقتصادی پایدار در جامعه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان وهب مختاران مدیر کل و مسئولین ستادی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ،با حضور در شرکت صنایع غذایی گلبرگ و عرض تبریک هفته جهانی کار آفرینی از قسمت های مختلف این شرکت بازدید کردند.

وهب مختاران بیان داشت: ما آموزش را برای ایجاد کسب و کار، ارائه می‌کنیم پس باید ببینیم که طول عمر کسب و کارها چقدر است زیرا بسیاری از مشاغل، بقای عمر کمی دارند و بر این اساس آموزش‌های ما نیز در حال تغییر است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان مهارت ، فناوری و تربیت نیروی انسانی ماهر را یکی از عوامل اصلی رشد و توسعه اقتصادی پایدار در جامعه دانست و افزود: فرد یا افرادی که مهارت دارند در تولید نیز موفق عمل می کنند....

مختاران افزود: مهارت آموزی یکی از مهمترین مولفه ها برای تبدیل دانستن به توانستن است و در این صورت می توان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام های موثری برداشت.

وی  با تاکید بر اینکه مهارت آموزی باید در سبد مطالبات مردم قرار گیرد اظهار داشت: آموزش های کلاسیک و تئوری پاسخگوی نیاز افراد برای دستیابی به فرصت های  شغلی نیست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.