سخنگوی سپاه از قول مساعد پاکستان برای آزادی ۵ نفر از مرزبانان ربوده شده میرجاوه خبر داد.

توضیحات سخنگوی سپاه درباره آزادی ۵ مرزبان ربوده شده در میرجاوه

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه در گفت‌وگویی درباره اخبار منشتر شده مبنی بر آزادی ۵ نفر از مرزبانان ربوده  شده ایرانی در میرجاوه گفت: آنها اعلام کرده بودند که در مرحله اول ۵ نفر از مرزبانان ربوده شده را آزاد می‌کنند اما سپاه به دنبال آن است تا تمامی مرزبانان را آزاد کند.

وی با تایید این نکته که هنوز هیچکدام از مرزبانان ربوده شده آزاد نشده‌اند، افزود: بنابر قولی که طرف پاکستانی داده است تروریست‌ها حاضر شده‌اند ۵ نفر از ربوده شدگان را آزاد کند اما باید دید با مرور زمان چه نتیجه‌ای را می‌توانیم بگیریم. منتظر هستیم تا ببینیم طرف پاکستانی در گفت‌وگوهای بعدی موفق به آزادی چه تعداد از مرزبانان از دست این گروهک‌ ضد انقلاب می‌شود.

سردار شریف تاکید کرد: ما از همان روز اول وقوع حادثه به شدت دنبال موضوع ازادی مرزبانان را پیگری کرده‌ایم و همچنان آن را با جدیت دنبال می‌کنیم.

سرلشکر محمد علی جعفری صبح امروز و در جریان برگزاری یادواره شهدای همدان از آزادی ۵ نفر از مرزبانان ربوده شده در مرز میرجاوه خبر داد.

۲۴ مهرماه امسال بود که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از ربوده شدن تعدادی از بسیجیان بومی و نیروهای هنگ مرزی میرجاوه توسط یک گروه ضد انقلاب خبر داده بود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.