معاون اول رئیس‌جمهور درپی درگذشت رئیس و معاون سازمان تامین اجتماعی پیام تسلیتی صادر کرد.

 پیام تسلیت جهانگیری درپی درگذشت رئیس و معاون سازمان تامین اجتماعی

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، اسحاق جهانگیری معاون اول‌ رئیس‌جمهور با صدور پیامی درگذشت سید محمدتقی نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج‌الدین معاون این سازمان را تسلیت گفت.

متن پیام معاون اول رئیس‌جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت غم انگیز دو چهره خدوم کشور جناب آقایان دکتر سید محمدتقی نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج‌الدین معاون حقوقی و امور مجلس این سازمان که در حادثه تلخ و دلخراش تصادف خودرو و در حین انجام وظیفه به لقاءالله پیوستند، موجب تأسف و تألم فراوان شد.
مرحوم دکتر نوربخش از پزشکان ارزشمند و مدیران باتجربه کشور بود و پدر بزرگوارش نیز عمر خود را در حوزه سلامت و درمان و ارائه خدمات فراوان به مردم بیرجند و قائن در استان خراسان جنوبی صرف نمود که خدمات این خاندان سادات خیرخواه، هرگز از یاد و خاطر مردم این منطقه فراموش نخواهد شد.
مرحوم تاج الدین نیز که نمایندهٔ مردم اصفهان در دوره های پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی بود، خدماتی ارزنده و کارنامه‌ای درخشان از خود برجای گذاشت.
این مصیبت اندوهبار را به خانواده های داغدار این دو خدمتگزار عزیز صمیمانه تسلیت می‌گویم و ضمن آرزوی شفای عاجل برای مجروحان و مصدومین این سانحه، از خداوند متعال برای این دو بزرگوار غفران و رحمت واسعه الهی و برای خانواده های محترم‌شان صبر و اجر مسألت دارم.

اسحاق جهانگیری
معاون اول رئیس‌جمهور

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.