ایلام- ناصر ملکی گفت: بیشترین میزان بارش باران در 48 ساعت گذشته در ایستگاه شهرستان بدره به ثبت رسیده است.

ثبت بیشترین میزان بارش در "بدره" ایلام

ناصر ملکی  سرپرست هواشناسی استان ایلام روز شنبه در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با بیان اینکه میزان بارش نزولات جوی در آبان ماه جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته به نحو چشمگیری افزایش یافته است، اظهارداشت: خوشبختانه توده بارشی که تا روز گذشته در آسمان ایلام فعالیت داشته، موجب وقوع نزولات جوی در همه استان شد. 

ناصر ملکی با اشاره به اینکه در 48 ساعت گذشته بیشترین میزان بارش با 5/135 میلیمتر در بدره به ثبت رسیده است، افزود: در همین مدت سراب میمه و ارکواز ملکشاهی نیز به ترتیب با 1/122 و 102 میلیمتر پس از بدره بیشترین میزان بارش را داشتند.

وی کمترین میزان بارش در 48 ساعت گذشته را مربوط به ایستگاه چمن بولی با 6/29 میلیمتر عنوان کرد و بیان داشت: در ایستگاه زرنه نیز 35 میلیمتر بارندگی به ثبت رسیده و ایستگاه صیدنظری نیز با 50 میلیمتر کمترین میزان بارش ها را داشتند.

سرپرست هواشناسی استان ایلام با اشاره به میزان نزولات جوی در آبان ماه جاری نسبت به بلند مدت، خاطرنشان کرد: آنچه که در ایستگاه های مختلف هواشناسی استان به ثبت رسیده نشان از افزایش میزان نزولات جوی در همه شهرستان ها داشته و میزان بارندگی های آبان ماه جاری نسبت به دوره بلند مدت افزایش چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.