تیم هیأت فوتبال خراسان رضوی در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال بانوان با نتیجه 7 بر 2 بازی را به دختران کویر مس کرمان واگذار کرد، 4 گل از مجموع 7 گل را بازیکنان مشهدی مس کرمان برای این تیم به‌ثمررساندند.

شکست هیأت فوتبال خراسان رضوی در برابر مسی از جنس مشهدی‌ها
به گزارش قدس آنلاین ، تیم هیأت فوتبال خراسان رضوی از ساعت 10 صبح امروز در قالب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال بانوان در سالن شهید بهشتی مشهد به‌مصاف تیم دختران کویر مس کرمان رفت.

در این دیدار تیم هیأت فوتبال که کاپیتان خود مریم رضاپور را به‌دلیل محرومیت در ترکیب نداشت، باید به‌مصاف تیمی کاملا مشهدی می‌رفت.

فاطمه‌ ارژنگی، مهسا ایرانمنش و شادی بهرامی شاه کلید سرمربی دختران کویرمس کرمان در این بازی بودند، بازیکنانی مشهدی که به‌دلیل نامعلوم بودن وضعیت تیم استان در ابتدای فصل ترجیح دادند از خراسان رضوی بروند.

این اولین تیمی نیست که بازیکنان اصلی آن مشهدی هستند، فاطمه شریف در نامی‌نو اصفهان نیز از دیگر بازیکنان مطرح کشور است که در فصل گذشته نیز هدایت تیم مشکی‌پوشان را به‌عهده داشت و حالا به‌عنوان برگه برنده در دستان شهناز یاری است.

هرچند در این بازی داوری هم مانند دیگر بازی‌ها کیفیت بالایی نداشت و روی گل‌ها تأثیر زیادی داشتند، اما مصدومیت دو بازیکن اصلی این تیم نیز بی‌تأثیر نبود، حالا با این نتیجه تیم هیأت فوتبال با 6 امتیاز در رده 10 جدول قرار گرفت.

نکته جالب این بازی حضور بسیار جمعی از دختران دانش‌آموز مشهدی در سالن شهید بهشتی و تشویق تیم میزبان بود، بازیکنان تیم هیأت خراسان‌رضوی نیز در پایان بازی از تماشاگران خود قدردانی کردند.

منبع : فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.