عضو هیأت رئیسه فراکسیون مستقلان ولایی مجلس گفت: فراکسیون مستقلان ولایی با حضور وزیر اقتصاد و دارایی چک لیست راهکارهایی برای مقابله با تحریم‌ها را بررسی خواهد کرد.

جعفرزاده: فراکسیون مستقلان چک لیست راهکارهای مقابله با تحریم را بررسی می‌کند

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم رشت و عضو هیأت رئیسه فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فراکسیون مستقلان ولایی فردا جلسه‌ای با وزیر اقتصاد خواهد داشت.

وی افزود: دستور کار این نشست بررسی چک لیست اقداماتی است که مجلس و دولت در وزارت اقتصاد به صورت برنامه فعالانه ضدتحریم باید انجام دهند.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون مستقلان ولایی مجلس ادامه داد: در واقع این با همکاری مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است که در حوزه اقتصاد باید چه اقداماتی انجام دهیم و همچنین کاری که وزارت اقتصاد انجام داده با بررسی‌های مرکز پژوهش‌ها تجمیع شده و در جلسه فردا آن را بررسی و کنترل می‌کنیم.

جعفرزاده ادامه داد: در واقع براساس این بررسی‌ها مشخص می‌شود که ما در مجلس چه کارهایی باید انجام داده و دولت هم در اقتصاد چگونه حمایت شود.

وی در خاتمه عنوان کرد: در واقع مجلس برای حوزه اقتصادی و مقابله با تحریم‌ها برنامه‌هایی دارد تا ان‌شاءالله بتوانیم در این راستا موفق باشیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.