پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس یکی از محبوب‌ترین تیم‌های آسیاست اما ظاهرا دشمن هم کم ندارد

کلانی: برانکو کاملا حق دارد که معترض و عصبانی باشد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، حسین کلانی پیشکسوت پرسپولیس در مورد گلایه واعتراض‌های  برانکو و زمان بازی پرسپولیس و پیکان گفت: برانکو کاملا حق دارد که معترض و عصبانی باشد. پرسپولیس اکنون یکسری بازیکنان جوان را در اختیار دارد. آنهم در شرایطی که با وجود همه کمبودها و محدودیت‌ها توانست به فینال لیگ قهرمانان آسیا برود. پرسپولیس حق جذب بازیکن نداشت، یکسری از بازیکنانش از این تیم رفتند و برخی هم مصدوم شدند اما با همه این وضعیت توانست تا فینال آسیا پیش برود.

وی افزود: اکنون در بازی با پیکان پرسپولیس بازیکنان اصلی‌اش خسته و مصدوم هستند بنابراین برانکو حق دارد معترض شود. پرسپولیس در شرایط سخت کار بزرگی کرد و برای فوتبال این کشور افتخار آفرید اگرچه قهرمان نشد اما نائب قهرمانی پرسپولیس هم با این وضعیت شق‌القمر بود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه باشگاه پرسپولیس نامه داده بود بدون ملی‌پوشانش مقابل پیکان بازی می‌کند، گفت: به هر حال وقتی شرایط اینگونه است گاهی بحث اجبار پیش می‌آید. من فهمیدم اگرچهپرسپولیس که یکی از محبوب‌ترین تیم‌های آسیاست اما دشمن هم کم ندارد و برخی می‌خواهند به هر نوعی به پرسپولیس فشار وارد کنند. در حالی که استقلال و پرسپولیس ستون‌های اصلی کشور هستند و اگر این دو باشگاه لطمه ببینند فوتبال کشور ضربه  می‌خورد و حتی در برخی مسائل از جمله عرصه اجتماعی هم دچار مشکلاتی می‌شویم. هواداران پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا فرهنگ بالای خودشان را نشان دادند اما حیف شد که آن داور چینی در بازی رفت حق پرسپولیس را ضایع کرد.

کلانی در مورد اینکه پرسپولیس با این شرایط می‌تواند مقابل پیکان موفق شود، اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس به خوبی می‌دانند که مردم این تیم را دوست دارند و به خاطر همین مردم هم از جان مایه می‌گذارند. قطعا در بازی با پیکان بازیکنان پرسپولیس تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا به موفقیت برسند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.