با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی، علی عسگری معاون توسعه مدیریت و منابع این وزارتخانه شد.

علی عسگری معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد شد

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، با حکم فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی، علی عسگری معاون توسعه مدیریت و منابع این وزارتخانه شد.

در حکم وزیر  اقتصاد آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت و معاون توسعه مدیریت و منابع منصوب می‌شوید، انتظار می‌رود، موارد ذیل در اولویت برنامه‌های آن معاونت قرار گیرد:

توانمندسازی نیروی انسانی و تداوم اصلاح نظام اداری

بهسازی ساختار تشکیلاتی وزارت در جهت تقویت نقش حاکمیتی و نظارتی آن

بهینه‌سازی فرایندهای مالی و ذیحسابی به منظور استفاده مطلوب از منابع و صرفه‌جویی در هزینه‌ها

ارتقای نقش و جایگاه فعالیت ادارات کل استان‌ها و ایجاد هماهنگی با سایر ادارات در جهت کارآمدی امور مربوط

ارتقای سطح رفاه کارکنان و پشتیبانی از آنان به منظور بهبود بهره‌وری

استفاده مطلوب از فضاهای اداری و امکانات وزارت در مرکز استان‌ها

در پایان این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر امید، در انجام ماموریت‌ها و وظایف محوله موفق باشید.

علی عسگری دارای مدرک دکترای اقتصاد از دانشگاه تهران و قبل از این در دولت تدبیر و امید مسئولیت هایی چون ریاست سازمان امور مالیاتی کشور، معاونت مالی و اقتصادی ایدرو و مدیرعاملی شرکت سرمایه گذاری امید را عهده دار بوده است.

همچنین در احکام جداگانه‌ای امیر تقی تهرانی و پیمان میراب آستانه، ‌به ترتیب مشاور وزیر و مدیر کل دفتر وزارتی و دستیار وی در امور «هسته‌های اندیشه ورزی» در وزارت متبوع منصوب شدند.

پیمان میراب آستانه، دانشجوی دکتری مدیریت تولید و عملیات و سمت قبلی وی نیز رییس گروه امور اقتصاد مقاومتی و شورای اقتصاد سازمان برنامه و بودجه کشور بوده است.

همچنین امیر تقی تهرانی، دانشجوی دکتری مدیریت تکنولوژی و سمت قبلی وی نیز مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان برنامه و بودجه بوده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.