ملی‌پوش وزن ۷۲ کیلوگرم تیم کشتی فرنگی امید گفت: دو اتفاق را هیچ موقع فکر نمی‌کردم و خوابش را هم نمی‌دیدم در این مدت برایم رخ بدهد.

ارسلان: نرفتن به مسابقات جهانی بزرگسالان لطمه روحی بدی به من زد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، علی ارسلان درباره ناکامی‌اش در مسابقات کشتی فرنگی امیدهای جهان گفت: این رقابت‌ها با تمام خوبی‌ها و بدی‌هایش تمام شد، اما متاسفانه من دست خالی ماندم. نتایج مسابقات رومانی تنها یک حادثه برای من بود و واقعیت چیز دیگری است قول می‌دهم خیلی قوی تر از قبل برگردم.

وی ادامه داد:‌ با توجه به اتفاقاتی که در تیم ملی بزرگسالان برای من رخ داده بود از نظر ذهنی آماده نبودم؛ قبول دارم اشتباه کردم و در کشتی اول به اشتباهات خودم باختم، اما در کشتی دوم ۴ پوئن اخطار به حریفم دادند بدون اینکه حریفم حتی زیر کتف من بزند بازنده شدم، اما روی اشتباهاتم کار می‌کنم و پرقدرت تر از همیشه بر می‌گردم تا سال آینده صاحب دوبنده تیم ملی بزرگسالان شوم.

* نرفتن به مسابقات جهانی بزرگسالان لطمه روحی بدی به من زد

ملی‌پوش وزن ۷۲ کیلوگرم تیم کشتی فرنگی امید گفت: مسابقات امیدهای جهان تمام شد، اما برخی می‌گویند که خوب نتیجه نگرفتیم در حالی‌که ۴ مدال برنز گرفتیم. با وجود اینکه کادرفنی و کشتی‌گیران هماهنگی زیادی با یکدیگر نداشتند، اما نتیجه قابل قبول بود. باتوجه به انتظاری که از من وجود داشت اگر مدال می‌گرفتم؛ شاید تیم نتیجه بهتری می‌گرفت.

ارسلان تصریح کرد: دو اتفاق را هیچ موقع فکر نمی‌کردم و خوابش را هم نمی‌دیدم در این مدت رخ بدهد یکی از دست دادن مسابقات جهانی بزرگسالان و دومی طلا نگرفتن در رومانی؛ متاسفانه در حالی‌که گرایی ۸ کیلوگرم اضافه وزن داشت و کشتی‌گیر سیدبندی ۷۷ کیلوگرم بود، اما او را به وزن من آوردند و من را از حضور در مسابقات جهانی محروم کردند که لطمه روحی بزرگی به من زد.

* حتی به نقره هم فکر نمی‌کردم

وی افزود: از طرفی در مسابقات امیدهای جهان حتی به نقره هم فکر نمی‌کردم؛ در جام باشگاه‌های جهان در اصفهان چند ماه قبل حریف گرج را ۱۱ بر صفر شکست داده بودم؛ کشتی‌گیری که در شانس مجدد هم مغلوب او شدم را نیز ۲ بار در فینال جوانان آسیا برده بودم. تمام بازنده‌های من روی سکو رفتند، اما دست من خالی ماند، اما زندگی ادامه دارد و من هم تلاش می‌کنم تمریناتم را بهتر و پرقدرت تر از قبل ادامه دهم. از عادل بالی تبار مربی‌ام که زحمت زیادی برای من کشید هم تشکر می‌کنم.

ارسلان با اشاره به انتقاداتی که از خیرآبادی می‌شود، افزود: خیرآبادی و کادر فنی تلاش بسیار زیادی کردند، او دلسوزترین مربی است که تا به حال دیده‌ام و بعد از شکست خیلی  به من روحیه داد و اعتماد به نفس من را بازگرداند. کادرفنی اعتقاد زیادی به من داشت، اما شرمنده شدم که نتوانستم پاسخ خوبی به اعتماد آنها بدهم، اما قول می‌دهم در مسابقات آینده جبران کنم.

* شاید به ۶۷ کیلو برگردم

ملی‌پوش وزن ۷۲ کیلوگرم تیم کشتی فرنگی امید ادامه داد: در حالی‌که می‌گویند ۶ ماه تیم در اختیار کادر فنی بوده است، اما با یک اردوی شش روزه و یک اردوی «تی‌پر» یک هفته‌ای به مسابقات جهانی رفتیم. در ۲ اردوی سنندج هم که همه از آن صحبت می‌کنند ۷ - ۸ کشتی‌گیر اصلی حضور نداشتند.

ارسلان در پاسخ به این سوال که آیا در این وزن خواهد ماند یا تغییر وزن می‌دهد، گفت: شنیده‌ام که قرار است قانون وزن‌کشی مجددا تغییر کند و به سابق برگردد؛ اگر اینطور شود در ۶۷ کیلوگرم کشتی می‌گیرم در غیر این صورت در همین وزن می‌مانم و شاید المپیک را از دست بدهم. متاسفانه فرایند انتخابی تیم ملی به گونه‌ای است که لطمه زیادی با حضور در این همه مسابقات به کشتی‌گیران وارد می‌شود که امیدواریم این فرایند اصلاح شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.