پیشکسوت استقلال گفت: آبی پوشان در نیم فصل اول عملکرد ضعیفی داشتند اما اطمینان دارم که این تیم به شرایط خوب بازخواهد گشت.

فنونی زاده: استقلال می‌تواند با دورکردن حاشیه‌ها به جایگاه واقعی‌اش برسد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، مهدی فنونی زاده پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد استقلال در نیم فصل اول لیگ و بازی های جام حذفی، گفت: متاسفانه استقلال سیر نزولی پیدا کرده، آنها با گذشت ۱۱ هفته از لیگ و سه بازی از جام حذفی نتوانسته اند قدرت خود را به رخ حریفان بکشند. این تیم هر بازی بدتر از بازی گذشته می شود و در آخرین بازی مقابل ماشین سازی شاهد یک فوتبال بی برنامه، بدون کارهای تاکتیکی و بدون نظم بودیم و در طول ۹۰ دقیقه شاید تنها یک بار استقلال توانست روی دروازه حریف خطر به وجود بیاورد.

وی تاکید کرد: آبی پوشان نفرات خوبی در اختیار دارند اما متاسفانه هنوز به یک ترکیب اصلی دست پیدا نکرده اند. پرسپولیس توانست با همین نفرات اندکی که در اختیار داشت تا فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کند و در لیگ هم نتایج خوبی دست پیدا کرده اما نمی دانم در استقلال چه خبر است که این اتفاقات برای این تیم رخ می دهد و هیچ کس هم پاسخگوی این شرایط بد نیست.

پیشکسوت استقلال در ادامه گفت: از نظر بازیکن در شرایط خوبی هستیم البته به جز دو بازیکن خارجی تیم که متاسفانه نمایش قابل قبولی نداشتند و ای کاش به جای پرداخت پول های میلیاردی به این دو بازیکن بی کیفیت سعی می کردیم تیام و جباروف را حفظ کنیم اما نمی دانم به چه دلیلی این دو بازیکن به استقلال آمدند و هیچ عملکرد مفیدی هم برای استقلال نداشتند.

پیشکسوت استقلال در ادامه و در خصوص نقش کمیته فنی در موفقیت استقلال هم گفت: چند وقت پیش در یک مراسم نامجومطلق را دیدم و به او بابت حضورش در کمیته فنی تبریک گفتم و او تاکید داشت ما در کمیته فنی باید نقشی برای موفقیت استقلال داشته باشیم و اگر روزی بدانم هیچ تاثیری در روند استقلال ندارم هرگز در کمیته فنی نمی مانم.

بنابراین اعضای کمیته فنی که همگی از بزرگان استقلال و باتجربه ها هستند و در امر مربیگری هم موفق بوده اند باید در کار شفر ورود کنند. زیرا سن و سال شفر بالاست و او نیاز به کمک دارد. بنابراین کمیته فنی می تواند با ورود به مسائل تاکتیکی، نقل و انتقالات و فنی استقلال کمک شایانی به تیم کنند.

فنونی زاده در خصوص صحبت هایی مبنی بر اینکه اگر شفر تا نیم فصل نتیجه قابل قبولی نگیرد، برکنار خواهد شد، گفت: الان زمانی نیست که بخواهیم سرمربی را عوض کنیم، باید بگویم همیشه با برکناری منصوریان مخالف بودم زیرا او مربی جوانی بود و اگر اجازه می دادند می توانست شرایط استقلال را بهبود ببخشد.

البته بعد از رفتن او شفر به این تیم آمد، از داشته های منصوریان استفاده کرد و در نیم فصل دوم سال گذشته بسیار موفق هم بود اما نمی دانم چه اتفاقی افتاد که او با اینکه با نظارت خودش بازیکنان جدید را به خدمت گرفت نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد. اما باید باز هم به این مربی فرصت داد، یک دستیار خوب و باتجربه در کنارش گذاشت تا بتواند استقلال را به روزهای اوجش برساند.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا امیدی به این استقلال دارید که در نیم فصل دوم بتواند نتایج خوبی کسب کند، گفت: ناامید نیستم، زیرا استقلال تیم بزرگی است و می تواند با دور کردن حاشیه ها به جایگاه واقعی اش برسد اما نیاز دارد در نیم فصل بازیکنان خوبی را به خدمت گیرد تا بتوانند کمک حال استقلال باشند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.