«زیکا فوگل» به ناکامی ارتش این رژیم در برابر مقاومت اذعان کرد و گفت ما چهل سال پیش در برابر سه کشور عربی جنگیدیم و بر آن‌ها پیروز شدیم، اما امروز نمی توانیم بر جنبش حماس پیروز شویم.

۴۰ سال پیش بر ۳ کشور عربی پیروز شدیم، اما امروز در برابر حماس ناکام ماندیم

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، زیکا فوگل سرتیپ ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی که قبلا رئیس ستاد مشترک ارتش در مناطق جنوبی بود، مقامات سیاسی این رژیم را به شدت مورد حمله و انتقاد قرار داد و آن ها را متهم کرد که امنیت این رژیم را قربانی آینده سیاسی خود کرده اند.

فوگل تصریح کرد که مقامات سیاسی رژیم صهیونیستی سبب از بین رفتن توان بازدارندگی در برابر حماس در غزه شدند، به این خاطر که کرسی‌ها و پست‌های سیاسی آنان مهم تر از امنیت صهیونیست هاست.

وی افزود توان بازدارندگی که حماس در دور اخیر درگیری‌ها در برابر رژیم صهیونیستی محقق کرد، بسیار کارسازتر از توان بازدارندگی از بین رفته این رژیم است، ما چهل سال پیش در برابر سه کشور عربی جنگیدیم و بر آن ها پیروز شدیم، اما امروز نمی توانیم بر جنبش حماس پیروز شویم.

این افسر ارشد اسرائیلی اذعان کرد که رژیم صهیونیستی در بدترین مراحل امنیتی خود به سر می برد.

بر اساس گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، زیکا فوگل تصریح کرد طی چهار روز درگیری در غزه، در ضعیف ترین وضعیت ممکن قرار داشتیم و از نظر عملیاتی کاری از دستمان ساخته نبود و در نهایت هم وزیر جنگ استعفا داد.

وی در پایان اظهار داشت: برای بازداشتن حماس چکار باید انجام دهیم؟!

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.