محمد البخیتی از اقدام جدید متجاوزان در اعزام سه هزار نظامی مزدور سودانی دیگر به استان الحدیده انتقاد کرد.

عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن: صحبت از توقف عملیات نظامی در الحدیده نیرنگی نخ‌نما شده است

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با اشاره به اقدام متجاوزان در اعزام سه هزار نظامی مزدور سودانی دیگر به استان الحدیده اعلام کرد صحبت از آتش‌بس انسانی یا توقف عملیات نظامی در استان الحدیده فقط نیرنگ نخ‌نما شده‌ای است که هدف آن زمینه سازی برای دور پنجم حمله به الحدیده است. عملیاتی که کشورهای متجاوز در تلاش‌های مأیوسانه خود برای اشغال الحدیده در تدارک آن هستند.

پایگاه اینترنتی خبری یمنی پرس نزدیک به انصارالله یمن با اعلام این خبر افزود محمد البخیتی در صفحه رسمی خود در فیسبوک افزود: این موضوع (نیرنگ آتش‌بس انسانی و توقف عملیات نظامی) یک تحلیل نیست بلکه مبتنی بر اطلاعاتی است که نشان می‌دهد کشورهای متجاوز به لشکرکشی و گسیل  مزدورانشان از داخل و خارج به استان الحدیده ادامه می‌دهند.

وی گفت کشورهای متجاوز همچنین مزدوران داخلی (یمنی) را تهدید می‌کنند که اگر به جبهه های سواحل غربی (در استان الحدیده) نروند حقوقشان را قطع خواهند کرد. علاوه بر این حملات هوایی و توپخانه‌ای به الحدیده نیز متوقف نشده است.

البخیتی از ملت یمن خواست جشن میلاد حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم را در جبهه ها و به خصوص در جبهه های سواحل غربی (الحدیده) جشن بگیرند.

وی ابراز خوش‌بینی کرد محقق کردن یک پیروزی بزرگ در این نبرد، موازنه را به نفع مدافعان حاکمیت و استقلال یمن تغییر خواهد داد.

البخیتی از مزدوران نیز خواست در تصمیماتشان تجدید نظر و توبه کنند و به سوی خدا و آغوش کشور بازگردند تا در دنیا و آخرت زیان نبینند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.