البرز - محمد امین بزازی پورفرشی با اشاره به اینکه استان البرز در بخش پوشاک توانمندیهای بالایی دارد اما بازار در دست خودمان نیست، گفت: بیش از سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان البرز فعالیت می کنند.

فعالیت بیش از ۳۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در البرز/ انعقاد ۱۷تفاهم نامه اقتصادی با کشور عراق

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین محمد امین بزازی پورفرشی در حاشیه نخستین نمایشگاه تولیدی و صادراتی صنایع کوچک و متوسط در استان البرز با اشاره به انعقاد تفاهم نامه ایران با کشورعراق، اظهار کرد: حدود ۱۷ تفاهم نامه اقتصادی با این کشور بسته شده است که بنا است این تفاهم نامه ها بصورت الگو در استان البرز اجرا شود.

وی افزود: کشور عراق تمایل بسیار زیادی برای سرمایه گذاری در کشور ما دارد که  استان البرز اقدامات لازم برای تعامل با این کشور را فراهم کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی البرز با اشاره به اینکه راهکارهای خوبی در تفاهم نامه بین ۲ کشور مورد بررسی قرار گرفته تا به مرحله عمل برسانیم گفت:دراین راستا نشست فعالان اقتصادی و تجاری عراق و ایران در البرز برگزار می شود.

فرشی  خاطر نشان کرد: هدف ازبرگزاری این نمایشگاه این است که بتوانیم در قالب استراتژی نفوذ و پایدار سازی صادرات، نسبت به حفظ، ارتقا و افزایش صادرات با کشورهای هدف گام موثری برداریم.

این مسئول با اشاره به اینکه استان ما در بخش پوشاک توانمندیهای بالایی دارد، گفت: متاسفانه بازار پوشاک کشورمان  دردست کشورهای همسایه است.

وی به حضور ۱۰ هیات های تجاری از کشورهای همسایه در نمایشگاه توانمندی های تولیدی و صادراتی صنایع کوچک و متوسط البرز اشاره کرد و گفت: عراق، افغانستان، سوریه، لبنان، ترکیه، آذربایجان و قزاقستان از جمله کشورهایی هستند که در این نمایشگاه حضور دارند.

فرشی  خاطرنشان کرد: بیش از ۱۲۰ واحد صنعتی و تولیدی البرز در زمینه صادرات در این نمایشگاه محصولات صادراتی خود را درمعرض دید عموم قرار داده اند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی در پایان گفت: بیش از سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان البرز فعالیت می کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.