البرز- حمید کریمی با اشاره به اینکه درچند هفته اخیر قیمت ها به ثبات نسبی رسیده است گفت: درجلسات حمایت از مصرف کننده مقرر شد قیمت های مصوب برخی از کالا ها بزودی اعلام شود.

قیمت‌ مصوب برخی از کالاها بزودی اعلام می‌شود /۷۰ هزار واحد صنفی در البرز مستقر هستند

به گزارش خبرنگار قدس، آنلاین حمید کریمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز، در حاشیه برگزاری نمایشگاه دستاورد های صنعتی استان البرز و درجمع خبرنگاران به گرانی نان اشاره کرد و گفت: به نانوایان اعلام شده است که صنف نانوایی با سایر صنوف متفاوت است چراکه همه قشر جامعه مصرفشان نان است و اگر نانوایی نان را بیشتر از نرخ مصوب بفروشد صدرصد برخورد خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: دیدگاه بنده و اتاق اصناف در وهله نخست مردمی است و فروشندگان نیز از خود مردم هستند و مردم برای ما و اتاق اصناف حائز اهمیت هستند.

کریمی با بیان اینکه ازتمامی صنوف می خواهم تا درکسب وکار انصاف را رعایت کنند، افزود: امروز روزی است که بایستی دست به دست هم دهیم و یکدیگر را یاری کنیم چراکه کشورمان در تحریم های اقتصادی ناجوانمردانه قرارگرفته است و باید در نظر بگیرم که تحریم های داخلی در کشور به وجود نیاید و کاسب ها کالاهای اساسی را برای مردم تحریم نکنند.

رئیس اتاق اصناف خاطرنشان کرد: ۷۰ هزار واحد صنفی در البرز مستقر هستند و  تقاضا دارم همه مسائل صنفی از جمله انصاف و برخورد با مردم را به خوبی رعایت کنند.

این مسئول برگزاری نمایشگاه صنایع کوچک و متوسط در البرز را بسیار رضایتبخش دانست و گفت: وجود شرکت های کوچک ومتوسط دراین نمایشگاه که تولیدات خود را درمعرض دید عموم قرار داده اند برای معرفی و شناخت به مردم و تعاملات تجاری تاثیرگذار است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار قدس آنلاین مبنی براینکه چرا اتحادیه ها قیمت مصوبی برای کالاهای ضروری اعلام نکرده اند، گفت:متاسفانه به دلیل نوسانات قیمت در تمام صنوف قیمت ها بصورت مشخصی وجود ندارد چراکه نوسانات دلار در قیمت کالاها تاثیر گذار است.

وی افزود: درچند هفته اخیر قیمت ها به ثبات نسبی رسیده اند اما نوسانات ارزی دلیلی بر افزایش قیمت خودسر از سوی صنوف نمی باشد و مقرر شده درجلسات حمایت از مصرف کننده ها قیمت مصوب برخی از کالا ها بزودی اعلام شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.