مجاهد یمنی در تجمع طلاب حوزه علمیه در مدرسه فیضیه با بیان اینکه جنایت‌ها در یمن در سایه بی‌تفاوتی سازمان ملل متحد صورت می‌گیرد، گفت: به‌زودی در یمن مردانی خواهید یافت که پوزه متجاوزان را به خاک خواهند مالید.

انهدام هزاران دستگاه از ادوات زرهی ساخت آمریکا در یمن/ مجاهدان به‌زودی پوزه متجاوزان را به خاک می‌مالند

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، سید‌صادق الشرفی ظهر امروز در تجمع طلاب حوزه علمیه قم در حمایت از مقاومت مقدس یمن که در مدرسه فیضیه برگزار شد، با اشاره به حملات وحشیانه به ملت یمن اظهار داشت: امروز در یمن هیچ حرمتی مراعات نشده و دشمنی‌های سعودی، آمریکایی، اماراتی و دشمنی‌های وحشیانه منطقه‌ای همه امور و ارزش‌های انسانی را لگدکوب خود کرده است.

مجاهد یمنی عنوان کرد: محاصره امروز یمن مانند محاصره شعب ابی‌طالب و محاصره یاران امام حسین(ع)در صحرای کربلا است، گویا احساس می‌شود جاهلیت نخستین با تمام ویژگی‌ها و سردمداران آن‌که تا بنه دندان مسلح هستند بازگشت‌اند.

وی با بیان اهداف اساسی متجاوزان از لشکرکشی به یمن ابراز کرد: جاهلیت امروز نسبت به گذشته بسیار وحشیانه‌تر و مجهزتر بوده و در 4 سال گذشته انواع جنایت‌ها را در حق مردم یمن مرتکب شده است، تمام اقدامات تجاوزگرانه صرفاً باهدف تقسیم و غارت و چپاول نعمت‌های یمن انجام می‌شود، آمریکا سرمنشأ تمام شرارت‌ها در منطقه است.

این مجاهد یمنی عنوان کرد: امروز در یمن افرادی وجود داشته که پرچم عزت و استقلال را بلند کرده‌اند، در یمن افرادی وجود دارد که قدرت تحمل مصیبت‌های وارده را دارند چراکه آن‌ها در پیشگاه خداوند متعال سربلند هستند.

الشرفی روحیه بالای رزمندگان یمنی را مورد توجه قرار داد و  تأکید کرد: به‌زودی در یمن مردانی خواهید یافت که پوزه متجاوزان را در صحرا و کوه‌های یمن به خاک خواهند مالید، در سایه بی‌تفاوتی سازمان ملل متحد جنایت‌های زیادی در حق مردم یمن صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به برخی از جلوه‌های شکست سعودی‌ها در یمن بیان کرد: امروز در سواحل الحدیده انواع سلاح‌های کشتارجمعی استفاده می‌شود، در روزهای اخیر متجاوزان سعودی در این ساحل به خاک و خون کشیده شدند، هزاران دستگاه از ادوات زرهی ساخت آمریکا در یمن منهدم شده و به نمادی برای شکست متجاوزان تبدیل‌شده است.

این مجاهد یمنی تأکید کرد: متجاوزان امروز هدف قرار دادن مردم غیرنظامی، انبارهای غذا، دارو و غیره را در سایه بی‌تفاوتی سازمان ملل متحد هرروز تکرار می‌کنند، ملت یمن معتقد است آمریکا سردمدار شر در دنیا بوده و تمام جنایت‌های یمن با تحریک آمریکا صورت می‌گیرد.

الشرفی آمریکا را دشمن درجه نخست ملت یمن دانست و گفت: ملت یمن معتقد بوده دشمن نخست یمن آمریکا در درجه دوم رژیم صهیونیستی و در درجه سوم مزدوران سعودی هستند که به دستور آمریکا اقدامات متجاوزانه‌ای را در یمن انجام می‌دهند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.