۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱
کد خبر: 629892

کارلوس کی روش تمام کشورهایی را که سیاستمداران سابق ما از قلم انداخته بودند کشف و با آن‌ها بازی دوستانه برگزار کرده است! 

به گزارش گروه فرهنگی قدس‌آنلاین، فوتبال ایران بخش زیادی از پیشرفتش را مدیون «کارلوس کی روش» سرمربی پرتغالی تیم ملی است. 
کی روش به قول کارشناسان یک مربی بدون عیب و اِشکال است که فقط یک اِشکال بزرگ دارد! یعنی همیشه درحال رفتن است.

سرمربی تیم ملی حدود ۷ سال است می‌خواهد برود ولی نمی‌دانیم چرا نمی‌رود! حساب استعفاهای کی روش از دستم در رفته اما یقین دارم تاریخ اولین استعفایش از سرمربیگری تیم ملی، به قبل از قراردادش با کنفدراسیون بر می‌گردد! یعنی سال ۸۹ که کارلوس جان هنوز سرمربی ایران نشده بود، یک شب به کنفدراسیون ایمیل زد که:نوموخوام... و اینگونه شد که کی روش برای عقد قرارداد راهی تهران شد!

گروهی از کارشناسان معتقدند اگر کی روش نبود، اکنون برخی مربیان وطنی داشتند پشت تیر دروازه‌های استادیوم آزادی بطری‌های محتوی ماده مشکوک به آمونیاک خالی می‌کردند و به آن یکی دروازه وِرد می‌خواندند که ما در جام ملت‌ها قهرمان شویم و نصف بازیکن‌ها هم سر کاپیتان شدن دعوایشان شده و قهر کرده بودند. اما بخش دیگری از کارشناسان می‌گویند اتوبوس پارک کردن جلوی دروازه را که مربیان وطنی هم بلدند! من از این حرف‌ها سر در نمی‌آورم اما به شخصه نیمی از اطلاعات جغرافیایی‌ام را مدیون سرمربی تیم ملی هستم.

البته آن نیم دیگرش را هم مدیون رئیس جمهورها و وزیران خارجه سابق و اسبق. کارلوس کی روش تمام کشورهایی را که سیاستمداران سابق ما از قلم انداخته بودند کشف و با آن‌ها بازی دوستانه برگزار کرده است!

سرمربی تیم ملی در جدیدترین شاهکارش رسانه‌های ایرانی را تحریم کرده اما با رسانه‌ای از کشور «ترینیداد توباگو» مصاحبه کرده و گفته: «چمن آزادی بد است»! کارشناسان معتقدند «کی روش» در کنفرانس مطبوعاتی امروزش، بازهم بر بد بودن چمن آزادی تأکید می‌کند، بعد به صورت غیر شفاف استعفا می‌دهد و آخر کار هم برای قطعی کردن رقم قراردادش به دیدار تاج می‌رود!  

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.