کرمان_ محمد جواد عبدالکریمی گفت: دهمین نمایشگاه تخصصی تکنولوژی‌های نوین کشاورزی و ماشین آلات وابسته، هفتمین نمایشگاه تخصصی دام، طیور و شیلات و دومین نمایشگاه تخصصی خشکبار، صنایع تبدیلی و بسته بندی با تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی از ۲۰ تا ۲۳ آذر ماه ۹۷ در استان کرمان برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه تکنولوژی‌های نوین کشاورزی، دام و طیور و خشکبار در استان کرمان

به گزارش قدس انلاین؛ محمد جواد عبدالکریمی مسئول روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی با تکیه بر اشتغال و حمایت از تولید ملی است و این نمایشگاه سبب ایجاد فضای رقابتی جهت ورود به بازارهای جدید، ارائه توانمندی‌های استان کرمان در بخش کشاورزی، تبادل اطلاعات و تجربیات و ورود تکنولوژی روز به استان می شود و نتیجه آن ان شاء الله افزایش تولید محصولات کشاورزی و دامی با افزایش توان اقتصادی کشاورزان و دامداران است.

وی افزود :تمرکز این نمایشگاه بر تکنولوژیهای نوین کشاورزی است ومحصولات ارگانیک و سالم، محصولات بسته بندی شده، دستگاههای جدید کشاورزی به بازدید کنندگان معرفی می شود .

عبدالکریمی گفت: با برگزاری این گونه نمایشگاهها می توان تکنولوژیهای نوین را به استان وارد و این تکنولوژیها را به کشاورزان و باغداران عرضه کرد.

وی خاطرنشان کرد: برپایی تولیدات و رونق اقتصاد کشاورزی و ایجاد حرکت مثبت در شرایط متفاوت اقتصادی امروز کشور از جمله ویژگی‌های این نمایشگاه است که امیدواریم با برگزاری این نمایشگاه و عرضه محصولات مختلف ویژه توسط شرکت‌های داخلی شاهد حرکت به سمت مصرف کالای داخلی شویم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.