سردار سرتیپ پاسدار نعمان غلامی گفت: بیش از ۲۵۰ هزار شغل با حمایت این سازمان از سال ۹۲ تاکنون ایجاد شده است.

ایجاد هزار شغل با حمایت بسیج سازندگی از سال ۹۲ تاکنون

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سردار سرتیپ پاسدار نعمان غلامی  رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با حضور در بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما با بیان اینکه سازمان بسیج در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی از سال ۹۲ در این حوزه ورود جدی داشته است، افزود: بسیج تا شش ماه نخست امسال ۱۵۹ هزار واحد کوچک خرد و خانگی را در کشور ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه فلسفه تشکیل بسیج سازندگی، استفاده از ظرفیت جوانان و کمک های مردمی برای ساختن کشور است، ادامه داد: از سال ۷۹ تاکنون سالانه حدود ۸ هزار واحد کوچک را ایجاد کردیم، یعنی ۱۴۱ هزار طرح محرومیت زدایی را اجرا کردیم.

سردار غلامی با اشاره به اینکه در هفته بسیج ۱۱۵۱ واحد کوچک را در سطح کشور افتتاح می‌کنیم، گفت:​ بیشتر این طرح ها با کمک جوانان و حمایت خیّران ایجاد شده است.

وی افزود: در زرمایش مهر، ۱۹۷۰ طرح را به ارزش ۳۰ میلیارد اجراء کردیم که از این رقم ۱۸ میلیارد کمک مردم و بقیه از طریق دستگاه‌های دولتی تامین شده است.

سردار غلامی با بیان اینکه بیش از ۲۵۰ هزار شغل با حمایت بسیج سازندگی از سال ۹۲ تاکنون ایجاد شده است، گفت:​ اجرای این طرح‌ها با هماهنگی دستگاه ها بوده است، اما منابع آن را بسیج تامین کرده است.

وی اضافه کرد:​ آمادگی داریم در حوزه های تخصصی در جهت سازندگی به دولت کمک کنیم.

وی گفت: ​۴۳۵ قطب تولیدی صنایع تبدیلی کشور را با هماهنگی دستگاه ها و تولیدکنندگان شناسایی کردیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی افزود:​ بسیج در همه حوزه ها ظرفیت دارد.

منبع:خبرگزاری صدا و سیما

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.