کمپانی ویوو گوشی جدید خود، Y۹۵ را به صورت رسمی با باتری ۴۰۳۰ میلی‌آمپر ساعتی و Snapdragon ۴۳۹ معرفی کرد.

"ویوو" گوشی میان رده جدید خود را به صورت رسمی در فیلیپین معرفی کرد

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، تنها یک روز پس از اخبار بزرگی که مشخصات ویوو Y۹۵،گوشی میان رده کمپانی ویوو را فاش کرده بود، این کمپانی چینی گوشی میان رده جدید خود را به صورت رسمی در فیلیپین معرفی کرد. این گوشی لزوما همان Y۹۳ است که چندی پیش، ویوو آن را در چین معرفی کرد که دارای حسگر اثر انگشت در پنل پشتی خود بود.

نمایشگر ویوو Y۹۵ دارای بریدگی قطره‌ای در قسمت بالای خود است و استاندارد IPS دارد. رزولوشن این نمایشگر ۷۲۰ در ۱۵۲۰ است. همه این مشخصات در صفحه نمایش ۶.۲۲ اینچی قرار گرفته‌اند. چیپست جدید میان رده کوآلکام که دارای بودر ۱۲ نانومتری است یعنی Snapdragon ۴۳۹ برای هدایت وظایف دستگاه روی این دستگاه قرار گرفته است. حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایت این پردازنده را همراهی می‌کنند. حافظه ذخیره‌سازی این دستگاه توسط یک کارت حافظه microSD قابل گسترش است.

پنل پشتی Y۹۵ محل قرارگیری یک دوربین دوگانه است که سنسورهای آن قدرت ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی دارند که لنز ۲ مگاپیکسلی فقط یک سنسور تشخیص عمق است. دوربین سلفی این گوشی هوشمند که در ناچ قطره‌ای بالای نمایشگر قرار گرفته، دارای قدرت ۲۰ مگاپیکسلی است. در تبلیغات کمپانی ویوو دیده می‌شود که دوربین سلفی گوشی Y۹۵ قابلیت‌های هوش مصنوعی دارد که دارای حالت شب است و می‌تواند به عنوان سیستم تشخیص چهره برای باز کردن قفل گوشی مورد استفاده قرار گیرد.

یک باتری به ظرفیت ۴۰۳۰ میلی‌آمپر ساعت این گوشی را روشن نگه می‌دارد. سیستم عامل این دستگاه به صورت پیش فرض اندروید ۸.۱ Oreo در نظر گرفته شده که با رابط کاربری انحصاری ویوو، FunTouch ۴.۵ همراه شده است.

در حال حاضر، صحبتی از این مسئله وجود ندارد که آیا این گوشی برای بازارهای خارج از فیلیپین عرضه خواهد شد یا خیر اما قیمت آن به طور کامل مشخص شده است. قیمتی که ویوو برای این گوشی‌ها اعلام کرده، ۲۶۳ دلار است. همچنین مشخص شده است که ویوو Y۹۵ در دو رنگ مشکی و قرمز عرضه خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.