حکم انتصاب محمد بنا در حالی از سوی سرپرست فدراسیون کشتی صادر شد که گویا اعضای شورای فنی بر خلاف اعلام فدراسیون، اطلاعی از این موضوع نداشتند.

اعضای شورای فنی هیچ اطلاعی از زمان و نحوه انتخاب "محمد بنا" نداشتند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی روز گذشته با صدور حکمی، محمد بنا را به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی انتخاب کرد تا بدین ترتیب او بعد از دو سال دوری از کشتی، دوباره سکاندار تیم ملی شود.

در ابتدای متن این حکم آمده است: «نظر به سالها سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی در عرصه مربیگری و با توجه به تأیید شورای فنی تیم های ملی به موجب این حکم به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان منصوب می شوید.»

اما این بخش از متن در حالی منتشر شده که اکثر اعضای شورای فنی هیچ اطلاعی از زمان و نحوه این انتخاب نداشتند و اصلا مشخص نیست چطور این انتخاب به تایید آنها رسیده است؛ جالب تر آنکه برخی از اعضای شورای فنی هم از طریق رسانه‌ها در جریان انتخاب محمد بنا قرار گرفتند!

صبح دیروز و ساعاتی قبل از صدور حکم محمد بنا از سوی فدراسیون، «محمد دلیریان» عضو شورای فنی کشتی فرنگی در واکنش به گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی گفت: «فعلا هیچ خبری از انتخاب سرمربی نیست؛ شاید هم من به عنوان عضو شورای فنی از این موضوع خبر ندارم! البته تمامی مربیان و گزینه های سرمربیگری در یک سطح هستند و نمی توان کسی را بالاتر یا پایین‌تر از دیگری خواند.» این اظهارات ثابت می کند دلیریان به عنوان یکی از اعضای اصلی شورای فنی بنا به هر دلیلی اصلا در جریان این تصمیمات نبوده است!

ضمن اینکه محمد بنا روز گذشته در نخستین اظهارات خود بعد از انتخاب به عنوان سرمربی، آب پاکی را روی دست همه ریخت. وی که هم در زمان همکاری با رسول خادم و هم در زمان کنار بودن از عرصه کشتی ثابت کرد هیچگاه به فرایند انتخابی و مصوبات شورای فنی اعتقادی ندارد، روز گذشته هم صراحتا به برخی رسانه‌ها گفت: «با احترام به پیشکسوتان، با روش خودم تیمم را انتخاب می‌کنم؛ همواره گفته‌ام که برای تمام بزرگان و پیشکسوتان کشتی احترام قائل هستم. زمانی هم که از کشتی رفتم با وجود تمام انتقادات و حتی گاهی بی‌احترامی‌ها، هیچ جوابی ندادم، چون برای همه احترام قائل هستم. بعد از ۵ سال می‌بینیم که حال و روز کشتی ما با فرایندی که خادم گذاشت و هر سال تبصره‌های مختلف به آن اضافه می‌شد، این است و راه به جایی نبرده است.»

باتوجه به این دو موضوع می توان دریافت که انتخاب محمد بنا، طبق تصمیمی فی ما مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون کشتی بوده و شورای فنی کوچکترین سهمی در آن نداشته است. با این وجود می توان پیش بینی کرد شورای فنی هم به زودی منحل و از این پس تصمیمات کلان به شکل دیگری اتخاذ خواهد شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.