مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: طی سال جاری۶۵ اثر موسیقی توسط صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی تولید می شود.

صدا و سیمای خراسان رضوی بیشترین تولیدات موسیقی کشور را دارد

به گزارش قدس آنلاین، محسن نصرپور مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۵۷ اثر موسیقی توسط صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی تولید شده که این تعداد تا پایان امسال به ۶۵ اثر خواهد رسید.
وی ادامه داد: موضوع هفت اثر موسیقایی از این تعداد پیروزی انقلاب اسلامی است که از آن جمله می توان به سمفونی حماسه های جاودان خاک جاودان، ایران وطنم و طلوع روشن اشاره کرد. موضوع سایر آثار موسیقی تولید شده پیرامون امام رضا(ع)، شعار سال و روز قدس است.
وی همچنین بر لزوم انعکاس گسترده و مناسب دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید و بیان کرد: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، صدا و سیمای خراسان رضوی برنامه ها و تولیدات مختلفی در حوزه رادیو و تلویزیون دارد.
وی تولید سه هزار و ۵۰۰ دقیقه برنامه در حوزه صدا و سه هزار و ۳۰۰ دقیقه برنامه تلویزیونی را از آن جمله ذکر و بیان کرد: تولید ز ۲۵۰ اثر در حوزه خبر و هشت برنامه در فضای مجازی در قالب ۱۴۰ قسمت از دیگر برنامه های صدا و سیمای خراسان رضوی به مناسبت با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.
نصرپور در ادامه همچنین گفت: بر اساس آخرین نظرسنجی انجام شده، شبکه سیمای خراسان رضوی در مشهد ۶۶ درصد بیننده با رضایت ۶۷ درصدی دارد. همچنین میزان مخاطب رادیو در صدا و سیمای خراسان رضوی ۲۶ درصد جمعیت مشهد را شامل می شود.
وی افزود: 'گزارش ۵' پرببینده ترین برنامه سیما و 'صبح بخیر خراسان' پرطرفدارترین برنامه های رادیویی گزارش شده اند.
مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: ۹۶ درصد جمعیت شش میلیون و ۴۰۰ هزار نفری این استان از پوشش دیجیتالی برنامهای صدا و سیما برخوردارند. ۱۲۰ ایستگاه دیجیتال طی سالهای ۹۶ و ۹۷ در سطح خراسان رضوی ایجاد شده اند.
وی افزود: صدا و سیمای خراسان رضوی با هفت فرستنده تلویزیونی و هفت فرستنده رادیویی بیشترین تعداد فرستنده های پرقدرت را در سطح کشور دارد. همچنین ۳۴۵ ایستگاه ماهواره ای در این استان دایر است.
منبع: صدا و سیما
 پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.