سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید گفت: تیم ما حداقل شایستگی کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های کشتی زیر ۲۳ سال جهان در رومانی را داشت.

رضایی: داوری باعث شد تیم ما آنطور که باید نتیجه نگیرد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، علیرضا رضایی درباره عملکرد آزادکاران در مسابقات امیدهای جهان گفت: رقابت‌های امسال خوب بود و سطح بالایی داشت؛ کشتی‌گیران مطرحی همچون نایب قهرمان المپیک، نایب قهرمان جهان و قهرمان اروپا در این مسابقات حضور داشتند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بعضی از چهره‌های ما واقعا بی تجربه و کم تجربه بودند نتایج خوبی کسب شد ضمن اینکه نفراتی همچون نوید زنگنه و علی شعبانی برای اولین بار بود که از ایران خارج می شدند و هیچ تجربه بین‌المللی نداشتند، اما صاحب مدال برنز شدند.

دارنده مدال نقره المپیک تصریح کرد: یکی از مواردی که برای مشکل ساز و باعث شد تیم ما آنطور که باید نتیجه نگیرد بحث داوری بود، اشتباهات داوری در رابطه با کشتی‌های ایمان صادقی، مرتضی قیاسی و حسین شهبازی کاملا نمود داشت و طوری شد که ۳ نفر از داوران را محروم کردند و این داوران پس از مسابقات پیش من آمدند و عذرخواهی رسمی کردند.

رضایی در مورد نتایج کسب شده افزود: در مجموع بچه‌ها در اندازه خودشان کشتی گرفتند و طلای قاسم‌پور گوشه‌ای از شایستگی‌های این جوان دلاور، نترس و جنگنده کشتی کشورمان را نشان داد. به تمام مربیان سازنده که در باشگاه‌ها برای این بچه‌ها زحمت کشیدند و به خانواده‌های آنها که تلاش کردند تا این بچه‌ها به اینجا رسیدند تبریک می‌گویم و از آنها تشکر می‌کنم.

دارنده مدال برنز سنگین وزن جهان گفت: در این مدت کوتاه هر آنچه  که می‌توانستیم سعی کردیم که با بچه‌ها کار کنیم و امسال نسبت به سال گذشته ۵ پله بالاتر آمدیم و مقام هشتم سال گذشته را با مقام سوم عوض کردیم؛ تنها ۳ امتیاز با تیم دوم اختلاف داشتیم و حداقل شایستگی تیم ما کسب مقام نایب قهرمانی بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از تمام کسانی که از ما حمایت کردند قدردانی می‌کنم، از رسول خادم بدلیل اینکه سال‌ها متولی کشتی بود و برای آن زحمت کشید و بستر حضور جوانان را فراهم کرد و زحماتش بر کشتی و جامعه کشتی پوشیده نیست. از بنی‌تمیم و وزارت ورزش و جوانان که حمایت کردند تا شرایط اعزام فراهم شود تشکر می‌کنم و امیدوارم این جوانان شایسته در آینده کشتی کشور بیش از این که هستند بدرخشند و در آینده از آنها بیشتر بشنویم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.