فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری سه متهم پرونده سرقت لب‌تاپ و کلاهبرداری که سایت‌های مجازی دستشان را رو کرده بود، خبر داد.

سایت مجازی نقشه سارقان حرفه‌ای را برملا کرد
به گزارش قدس آنلاین ، اکبر اقابیگی ، با اعلام دستگیری این سارقان حرفه‌ای اظهار کرد: در پی گزارش چند فقره سرقت لب‌تاپ و همچنین وسایل داخل خودروهای سواری در مناطقی از مشهد و درخواست شاکیان برای رسیدگی سریع موضوع، دستورات لازم برای ردزنی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها به سرکلانتری‌های پنجم و هفتم مشهد صادر شد.
وی افزود: تیم‌های دایره آگاهی کلانتری 15 سناباد در مرحله نخست این عملیات ضربتی با دریافت گزارش سرقت لب‌تاپ از داخل خودروی سواری وارد عمل شدند و تحقیقات پلیس نشان می‌داد عاملان سرقت، آگهی فروش این لب‌تاپ مسروقه را در سایت‌های مجازی گذاشته‌اند.
آقابیگی خاطرنشان کرد: مأموران کلانتری سناباد بلافاصله وارد عمل شده و فردی که اقدام به درج آگهی کرده بود را شناسایی و به کلانتری احضار کردند. این مردذ جوان در تحقیقات اولیه اظهار کرده که لب‌تاپ را در قبال طلبکارسی خود از فردی که به او بدهکار بوده گرفته و برای تبدیل کردنآن به وجه نقد، آگهی فروش در سایت مجازی گذاشته است.
فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: مأموران کلانتری سناباد این فرد را نیز دستگیر کردند. او مدعی شد لب‌تاپ را از فردی رهگذر به مبلغ یک میلیون و 600 هزار تومان خریداری کرده است و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.
آقابیگی گفت: تیم‌های دایره تجسس کلانتری نجفی نیز در این مأموریت ضربتی مأموریت یافتند سارقان شبرو که با سرقت چک از داخل خودروهای سواری به آگهی‌دهندگان فروش لب‌تاپ در سایت‌های مجازی مراجعه و اقدام به خرید رایانه با چک‌های سرقتی می‌کردند را شناسایی و دستگیر کنند.
وی افزود: پلیس در این عملیاتی نیز با تحقیقات گسترده دو پسر جوان که مرتکب این کلاهبرداری با چک‌های سرقتی شدند را شناسایی و دستگیر کرد. تحقیقات اولیه از این دو متهم برابر با ادعای آن‌ها نشان می‌داد فردی که بند باز زندان تحمل حبس می‌کند. عامل سرقت چک‌ها است و آن‌ها نیز برای خرید لب‌تاپ با این چک‌ها اقدام می‌کرده‌اند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.