دکتر محمد کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در حکمی دکتر عادل سپهر استادیار دانشکده منابع طبیعی و محیط‌زیست دانشگاه را به مدت دو سال به‌عنوان مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد منصوب کرد.

رییس جدید روابط عمومی دانشگاه فردوسی منصوب شد
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، در حکم دکتر محمد کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد آمده است:
نظر به‌مراتب تعهد و تجارب جناب‌عالی به‌موجب این حکم با حفظ وظایف آموزشی پژوهشی به مدت دو سال به‌عنوان مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه منصوب می‌شوید. انتظار دارم با توجه به اهمیت روابط عمومی، اهتمام ویژه نسبت به انجام وظایف و مأموریت‌های این حوزه مهم و تأثیرگذار داشته باشید. امور مهمی ازجمله پاسخگویی به ارباب‌رجوع، اطلاع‌رسانی مداوم و انعکاس سریع و دقیق برنامه‌های دانشگاه، بهبود کیفی برنامه‌های رسانه‌ای و خبری، بهره‌گیری از تمام ابزارهای رسانه‌ای و فرهنگی، رصد و تحلیل اخبار رسانه‌ها، تعامل سازنده با کلیه رسانه‌ها و برنامه‌ریزی و برگزاری منظم جلسات هیئت‌رئیسه و شورای دانشگاه از اهم مسئولیت‌های جنابعالی به شمار می‌آید که امید است با بهره‌گیری از تجارب کلیه مدیران دانشگاه، استادان گرامی و کارکنان محترم موفق و مؤید باشید.
دکتر عادل سپهر استادیار گروه آموزشی مدیریت مناطق خشک و بیابانی دانشگاه فردوسی مشهد می‌باشد و از اردیبهشت‌ماه سال جاری با حکم رئیس دانشگاه فردوسی مشهد، دبیری شورای راهبردی دانشگاه سبز دانشگاه فردوسی مشهد را عهده دار شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.