مازندران- سرهنگ حسین محمدرضایی از حمایت مادی و معنوی از ۱۸۰۰ طرح علمی – پژوهشی توسط بسیج خبر داد.

۱۸۰۰ طرح علمی - پژوهشی در استان مورد حمایت قرار گرفت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ حسین محمدرضایی جانشین فرماندهی سپاه کربلای مازندران بعدازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از این میان، ۶۰۰ طرح مورد حمایت مادی قرار گرفتند، مهمترین اخترعات مازندرانی ها را دستگاه سوزاندن زخم در اتاق عمل، یخچال نگهداری فراورده های خونی، دستگاه مین جمع کن، زباله سوز خانگی و بلوک مقاوم در برابر زلزله عنوان کرد.

وی با اعلام آغاز بکار کلینیک صنعت، خاطرنشان کرد: در این کلینیک، عارضه یابی واحدهای صنعتی توسط نخبگان بسیجی انجام و مشکلات مرتفع می شود.

جانشین فرماندهی سپاه کربلای مازندران یادآور شد: در این راستا ۵۵ واحد صنعتی مورد بازدید قرار گرفتند.

سرهنگ محمدرضایی از اجرای شیفت ایثار در واحدهای تولیدی خبر داد و گفت: بسیجیان بصورت رایگان و داوطلبانه علاوه بر ساعات موظفی شان در واحدهای تولیدی حضور داشته و به افزایش تولید و ارتقا بهداشت و نظافت واحدهای کارگری کمک می کنند.

وی به اجرای ۸۲۰۰ برنامه در هفته بسیج اشاره کرد و افزود: در این هفته، ۱۴۶ یادواره شهدا برگزار و ۵۶ پروژه محرومیت زدایی اجرایی و ۵۰ طرح اقتصاد مقاومتی افتتاح می شود.

جانشین فرماندهی سپاه کربلای مازندران اضافه کرد: از آغاز هفته بسیج تا دهه مبارک فجر، ۷۰۰ سبد کالا میان نیازمندان توزیع و ۵۰۰ فقره جهیزیه اهدا می شود.

سرهنگ محمدرضایی با اعلام اینکه ساخت ۷۴۶ خانه محروم در مازندران در سالجاری در دست اجراست، خاطرنشان کرد: در طول هفته بسیج ۳۵ خانه تحویل محرومین می شود.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته در ۳ هزار مزرعه طرح «همگام با کشاورز» اجرا و افزایش تولید برنج را شاهد بودیم، ادامه داد: امسال نیز روی محصول کلزا متمرکز شدیم تا افزایش عملکرد در این محصول اتفاق بیفتد.

جانشین فرماندهی سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه ۶۰ بسیجی متخصص در زمینه دامپروریی در دهستان پشتکوه در حال فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: تا ۳ سال آینده این طرح در تمام روستاهای بالای ۵۰ خانوار عملیاتی می شود.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.