سرهنگ محمداسماعیل طاهرخانی از برگزاری بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

برگزاری بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ محمداسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) ظهر روز سه شنبه در نشست خبری در سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز اظهار داشت: امروز دشمن با تمام توان برای کمرنگ کردن دستاوردهای نظام و بزرگ نمایی مشکلات جامعه وارد کار شده و می خواهد یاس و ناامیدی را در بین مردم و مسئولان ایجاد کند و رسانه ها می توانند در این زمینه حضور داشته باشند و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی را بیان کنند.

وی افزود: بسیج می تواند ضمن حفظ ارزش های اسلامی در خدمت مردم باشد چراکه بسیج یک تفکر الهی و دینی بوده که از بطن جامعه انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل برخاسته است.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز بیان کرد: بسیج در راستای ولایت گام برمی دارد و در صورت نیاز نظام و انقلاب، به بسیج با تمام قوا و ظرفیت وارد عرصه می شود، به عبارت دیگر بسیجی در تمام عرصه ها حضور دارد.

طاهرخانی عنوان کرد: باتوجه به فرارسیدن هفته بسیج، برنامه های مختلفی در سطح شهرستان البرز با بیش از ۱۵۰ برنامه با ۴ محور از جمله برنامه های فرهنگی، ورزشی و خدمات اجتماعی، دفاعی و امنیتی و نشست های سیاسی پیش بینی شده است.

وی گفت: برگزاری اردوهای جهادی توسط حوزه های مقاومتی با حضور ۱۵ گروه جهادی، ارائه خدمات اجتماعی، عمرانی، خدمات پزشکی در مناطق محروم و مساجد از جمله برنامه های هفته بسیج است که علاوه بر آن، در حوزه دفاعی و امنیتی طرح گشت های محله محور برای امنیت و آرامش جامعه از سوی پایگاه های مقاومت اجرا می شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: حضور حماسی ۵۰۰۰ نفری بسیجیان شهرستان در پنجم آذرماه،راه اندازی بسیج رسانه و عطرافشانی مزار شهدای این شهرستان از دیگر برنامه های هفته بسیج شهرستان البرز است.

در ادامه این نشست حجت الاسلام حسن شجاعی مهر مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز، افزود: از جمله شاخص های بسیج، اصل مکتب محوری به معنای ارتباط با قرآن و تکلیف محوری به معنی ایمان به غیب بوده و ولایت مداری است. 

حجت الاسلام حسن شجاعی مهر عنوان کرد: امروز لازمه بسیجی بودن همراهی با ولی زمان است و همراهی با آن موجب می شود مسیر زندگی را یافت و بسیجی در مسیر صراط به خداوند پیش می رود و بسیج در دوره انقلاب و چهل سال نیز ثابت کرد که دچار توقف نشده است.

وی گفت: بسیجی در خط مقدم و دارای حرکت انقلاب بوده و فعال بودن یکی از ویژگی های بسیجی است و بسیجی به دنبال آن است که درد مردم را کاهش دهد.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز، گفت: بسیجی به سمت تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت می کند و شجاعت و نهراسیدن، استکبار ستیزی در هر نقطه ای از جهان از جمله ویژگی های بسیجی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.